Friday, December 16, 2016

D2 yang sangat membantu.

Assalamualaikum! 

Hari ni kite menceceh pasal benda lain pula selain movie =D
Nak cerita... kite ada sabun special.
Nama sabun tu D2 original tu je yang paham baca lain2 x paham.

Sabun ni utk diimport ke Jepon or Korea, aku pon x tau ke mana but it was buatan Malaysia koo.
ni testimoni aku sendiri tau... biasa sabun ni aku lenjan buat basuh baju sekolah ugama si irfan.

Percubaan pertama pada kasut kesayangan.
Kalau ikut mata ni memang nak buang je kasut ni...
buang bukan sebab koyak ke rosak ke ape sebab tapak putih dia tu bertukar jadi hitam sebab biasakan aku x pakai stoken and more..kite pijak2 kotor segala so melekat le kat sini.

Dulu basuh gak dengan sabun cuci jenama memacam tapi hitam dia tu kemahin dengil ya ampon...geram je rase...penat memberus lebihnyer..kesan hitam tetap adooo.

 inilah kasut kesayangan tu... nampak x kesan hitam tapak kaki tu. mencik!!!

 Sabun D2 yang aku cakap tu... macam tulisan jepun kan... entahlah but ni memang khas import ke sana not local market.


so kite pon malas nak bersungguh2 berus kan...pakai berus gigi lama je buat berus.


berus santai2 macam ko rase anak2 memberus kasut gayanyer...memang x penat tangan tapi hasil dia.... jeng..jeng..jeng...

After dibilas,
Nampak tak perbezaan atas dengan yang bawah tu.
So lepas ni senang cerita kite pakai sabun ni je basuh kasut. Yeah!!

Mana korang nak cari sabun ni??
Aku ada stok refill dia kalau korang nak beli 1peket boleh lah.
HEHEHE



Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers