Monday, April 11, 2016

||The Divergent Series: Allegiant||-#15

Assalamualaikum! 

Image result for allegiant film
Siapa dah tengok???

Saya dah tengok dah.

Komen saya??
Hmmm...BESTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sambungan dari [KLIK SINI]
Siapa2 yang x tengok part 1 & 2 mungkin akan jadi blur2 ye. HEHEHE tang tu x dapat nak bantu sebab link saya bagi tu pon sikit je saya buat ulasan kat situ... jadilah daripada uols blur langsung kan...

Filem ni best, sebab saya suka tengok teknologi dia yang superb AWESOME!
SAYA SUKA SANGAT KAT DRON + HELICOPTER dia yang boleh jadi lutsinar
I'm seriusly rasa macam nak jadi askar kalau ada DRON macam tu. HAHAHA selamat oit.

Review:
Masih berkisah pasal puak2 yang hidup dlm kota Chicago tapi hampir berperang sesama sendiri.
Kisah perjalanan mereka melintasi tembok besar antara kota dgn dunia luar.
Ape jadi lepas tu??? better korang tengok sendiri, memang bestlah.
Yang pastu, rasa2 macam mulut ku je yang berbunyi kot...HAHAHA, x taulah orang lain tu terlampau khusyuk tengok atau depa blur2 x paham cerita...tapi ada bab2 terkejut gak tau tu mulut lancar je sebut Allahhuakbar ^_^ dah terbiasa kan. HIHIHI.

P/s: saya dah register as member dengan TGV. HEHEHE

Thanks for visiting =D
 Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers