Friday, August 15, 2014

Cerita pasal kawan =p

Assalamualaikum!

Hai...sihat ke?? Ok, hari ni keluar topik raya lagi... ni kisah kawan dan ubat.
Aku ni bab ubat kelaut sikit so agak2 ada ubat pelik mak aku makan je mulalah aku menggelupur cari info, yerlah kan , mak aku kan ada macam2 penyakit..takut salah makan ubat jadi lain pula kan.
Jom layan... sesi mencari information unformal.
TIA => Thanks in advance

Bawah ni pula cerita pasal beg kencing, my father in law tetiba x boleh kencing so anak2 bawa ke hopital Tg Karang so doctor advice pakai beg kencing selama 15hari tapi ayah x selesa.
Biasalah...dia kan suka melasak ke sawah bagai so nak angkut beg kencing tu yang lecehkan.







Thanks kawan... sayang korang sebab suka tolong time saya susah.


Thanks for visiting =D
Ok babai.



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers