Thursday, August 21, 2014

Al Fatihah =( *Tok Wan dalam kenangan*

Assalamualaikum! 

Hari nak share pasal berita sedih T_T
Semalam kami kehilangan orang tersayang... mak kepada akak ipar aku... =(
Sedih sangat sebab tak dapat nak berziarah. Hemm
Raya yang kami ke chini tu alhamdulillah dapat jumpa cuma aku perasan aku yang pelik.. biasa kalau aku jumpa arwah yang kami panggil tok wan ni, aku memang banyak cakap...nyembang bahasa utara gitu tapi jumpa raya tadi...aku asyik memandang je..kurang nak nyembang x tau nape pada hal lama kot x jumpa...

Pastu kan, anak aku adalah ambil gambar tokwan kat hp irfan...banyak gaklah...alah gambar budak2 tangkapkan x proper sangat so aku boleh reset hp tu so habis semua gambar tokwan hilang =( langsung x de kenangan dah. Huhuhu.

Alhamdulillah, ada sekeping haa gambar arwah dalam FB aku...Arwah In between mak dengan abah aku tu..belakang budak yang pakai baju kuning hijau ni.

Al Fatihah untuk arwah T_T
Kisahnya, Semalam pagi abah ada call tanya pakai kereta x? Aku cakaplah...aku kat opis, pastu abah cakap xperlah kalau pakai kereta..kalau kereta free abah nak pinjam, nak hantar akak aku balik pahang, mak dia tenat katanya... so time tu dalam jam 11 ke 12pm ke ...then by 4.30pm tu abah call balik cakap mak kak su dah xder...baru je. Hemm abah aku kebetulanm otw nak hantar akak aku ke hentian putra =(

Kami doakan semoga segalanya selamat...
Sedihnya =( 
*teringat tokwan bekalkan pisang untuk Iman, dia cakap 
Iman suka makan pisang...xperlah bawa balik...
kami cakaplah...xperlah kami dah makan kat sini, tinggal untuk tokwan and family...
dia cakap orang sini x yah kira...kami ada lagi kat pokok nu, tokwan taman banyak pisang ni ...Huhuhu semua dah tinggal kenangan*
Gonna miss tok wan after this T_T

Thanks for visiting =D
 Ok babai. 



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers