Tuesday, July 8, 2014

Luka tangan mak.

Assalamualaikum...
Tara...ni lah hasil luka mak saya yang kami dok berkampong kat Hospital Selayang suatu ketika dahulu.

Alhamdulillah, dah recovery well, hasil kerajinan mak makan ubat dan pi hospital. Hehehe, tapi now mak dah x kuat nak buat kerja2 berat sebab operation kali ke-2 tu yang bebaru ni tu...doktor cakap ada urat or masel yang kene buang so angkat berat memang tak boleh dah...nak menolak kuat pon dah x dapat dah.

Tak apelah...dah nak buat macam mana, kami dah usaha yang terdaya tinggal lagi kami lambat bertindak dek gara2 dengar cakap mak semua pon ok, xde ape2 nak dirisaukan.
Ok sangatttt lah mak aku ni tau!

Lepas ni nak perkenalkan mak pada products Transfer Factory ni harapnya mak serasilah pakai suppliment ni. Tapi mak request nak yang ni for her diabetic. 
Hope dapatlah membaikkan sakit mak...kami sekadar mencuba apa yang kami rasa is terbaik utk my mom.
Ubat hospital and insulin tetap kene ambil tau =)

Jika nampak perubahan yang diingankan maybe nak support dengan yang ni pula sebab my mum punya high pressure memang tinggi so kene try satu2 dulu, hope serasi. Amin!

Kenapa pilih TF??
Sebab saya dah jumpa live testimoni pengguna products ni dah alhamdulillah, saya percaya dengan ape yang saya nampak, saya lihat and saya dengar...sebenarnya dah lama niat hati nak mencuba tapi takut2 and was2 sebab kan banyak products suppliment di market and online so tu yang agak scary nak mencuba, takut mendatangkan mudarat kendian hari...

So ni salah satu usaha untuk mak juga =)
Later aku update perkembangan my mum k =p
Lepas ni ada rezeki lebih aku pon nak makan TF gak untuk imun body so sape2 berminat nak join order boleh email yer rz1109@gmail.com 

Dia ada banyak product tau, so yang aku sedang nak cuba is :
ni untuk kencing manis tau, sebotol ni RM112.00 bagus dimakan bersama dengan  ni, cepat kesan boleh nampak... yang ni berharga RM169.00. Sebarang pengeposan additional RM6.00.

So excited nak start makan suppliment ni instead maintainkan suppliment yang memang aku ambil untuk kesihatan seperti :
Yang ni memang dah jadi amalan =)

Sedap. Hahaha so sachet satu rasa macam nak minum more then one je rasanya =)
Sesuai diambil di bulan ramadhan sebab mengurangkan rasa letih dan lapar sekali gus, boost up energy =)
Keistimewaan product ni boleh review kat [sini]
Suppliment lain aku tak rajin ambil, biasanya ambil bila aku ingat and aku rajin nak ambil most of it, duduk diam2 dalam lemari yer =)

*Lebih baik ambil yang dari natural like fruits and vegy yer*


Thanks for visiting =D 
Ok babai. 




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers