Wednesday, July 9, 2014

Jam Pinjam je!

Assalamualaikum...
Besarkan..kan..kan...

Hemm jam kawan, saja try pakai..look nice kat tangan dia so pinjam pakai... sekali, alahai, lubang tu sampai hujung aku kerja kan pon longgar gak kat tangan aku peh tu, size di kemain besar, tangan aku hilang. Hehehehe so kesian kat tangan aku tu =)

Thanks yoy bagi pinjam jam kamu!

*Macam mengedik pula tangan ni nak berjam tangan baru, hemm kene pikir3kan ni sebab jam tangan yang ada masih cantik pastu masih berfungsi dengan sangat baik, the IMPORTANT is, aku jenis pakai jam tangan tak buka2 pastu sangattttt M.A.L.A.S nak buka and tukar jam tangan lain walau pon actually aku ada lagi 1 extra jam tangan instead yang biasa korang nampak kat tangan aku tu =)*

#Nak shopping ke tak nak ye??#

Thanks for visiting =D
 Ok babai. 



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers