Wednesday, June 18, 2014

Shopping makeup..

Assalamualaikum...
Hello kawan2 ku... hari ni story-mory pasal makeup pula yer.
Lama x membebel pasal makeup sebab dah lama gak x bermakeup. Hahaha
Ni barang yang kite shoppingkan (^_~).

Dua tiga hari lepas sang suami cakap dah lama x nampak saya bermakeup a.k.a pasang muka.
Yapadah!...duduk rumah je pon bukan nak berjalan ke, meeting ke, pastu duduk rumah kalau sang suami ada xper gak, ni dia dok busy outstaionlah, kerjalah dah kalau aku pakai makeup sapa nak pandang???

Atas bebelan sang suami, sang isteri pon cakap...bagi alasan munasabah untuk tidak shopping barang makeup anymore...*azam lah konon ni*
...
Pastu dengan muka foyo mamat tu pon cakap...
Ni duit, ayang belilah makeup, macam kesian je muka tu dok tepek bedak sejuk. Beli bedak muka sekali..jangan nak pakai bedak sejuk sana sini.
Eleh!! bedak sejuk pon ok wat, ..lagi pon bedak sejuk tu bagus kan???
Hihihi... 

*dah dapat duit...sila belanja*
So pi shopping beli dua benda kat atas tu.
Jom review product tu...
Dua2 pon ok sangat pada aku.  Sebab aku ni sepisis simple dah malas nak makeup tebal2 ni..M.A.L.A.S

Ok...yang cream tu is foudation with powder.
Yang ni kalau MALAS nak tepek banyak2 kat muka tu pakai yang ni pon dah ok sangat dah.
Lepas pakai tu, hasilnya natural saja...saya suka pastu kalau nak tepek powder balik pon boleh tapi aku pakai gitu je...lepas pakai tu terus pakai lipstick then pakai tudung and jalan.
Senangkan...pastu muka pon xderla oily macam pakai sesetangah foundation tu lama2 jadi berminyak.
Memang bestlah...value for money juga tau!

Lipstick tu pula is 3 in 1 katanya... 
As lipstick
As monsturiser
As balm
Baguskan...
Pengalaman pakai lipstick ni is...bibir memang akan rasa lembab je...korang x yah rajin nak jilat pon xper.
Pastukan...aku pakai lipstick ni time aku puasa tau...alhamdulillah memang bibir x kering langsung.
I like it (^_^)

As a simple i'm.
Ni betul2 pakai Myracles Beauty kesayangan aku tu as alas bedak, then pakai cream atas tu then lipstick baru tu je.
Hahahha...simple kan.

I love it...
*korang bila lagi???*


Thanks for visiting =D 
Ok babai. 



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready
 stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers