Thursday, June 12, 2014

Semalam di Uptown Kota Damansara...

Assalamualaikum...
Amacam??ok tak saya macam ni???
In silver tune...

In yellow tune...

In green blue tune...

Ok...ni adalah antara cerita saya di Uptown Kota Damansara.
Sebetulnya nak ke OU untuk shopping baju sang suami... tapi bila tengok jam dah kul 10.30 malam makanya pikir punya pikir...moh ler bersosial kejap di uptown, dah alang2 keluarkan...

Heaven sangatlah bila my bujang x de ni...aman damai je rumah saya...
tentu jiran2 rindu nak dengar suara tarzan saya. Hihihi...
*kidding*

Jalan2 cari baju sang suami, makaih! kemain payah nak cari baju yang cocok dengan taste dia memanjang je x cun lah, tak best lah, material panaslah, material x best lah dan so many reasonlah pendek katanya.
Tak per...tabahkan hati ye Puan Suzy...suami awak memang macam tu...so cerewet bila shopping. So jalan lagi dan mencari lagi.

Jumpalah satu kemeja ni, ok cun saya suka tapi sang suami macam x berapa berkenan tapi rasanya maybe dia kesian kot isteri dia ni kepoh pilihkan baju ...promote baju kat dia so finally dia pon beli, ok...lega hati walaupon nampak dia x ikhlas mana pon nak beli. Hahaha..aku x kisah dah, asal beli =p

Keluar dari kedai baju tu menyambung pula kat kedai jual mainan. Makaih!! punya banyak mainan dari sekecil2 size sampai sebesar2 size... ultraman tu aku rasa maunya tinggi lagi daripada irfan kot kalau ukur betul2.  Well dah alang2 rege murah kan..jomlah menabung barang selai dua duit tu buat happykan budak2, so mak yang pilihkan mainan, siap iman segala dapat mainan...apaknya pandang je.

Selesai kat situ, jalan lagi...eh jumpa pula kedai kasut.
Hohoho...banyaknya kedai yang boleh disinggah dan shopping =)
Dan kat kedai kasut tu tengoklah mana2 yang berkenan... tengok punya tengok, sang suami berkenan nak belikan isteri sepasang kasut...cantik katanya...
I ok je...x de kisah pon kasut mahal ke murah ke asal selesa sudah...
Inilah hasil berjalan sambil bershopping tadi...my Jelly Bunny shoes kesayangan hambe putus pula. 
Hemm majuk ler tu... sabar ye sayang...saya akan pakai awak sampai lunyai, don't worry yer (^_~) saya tetap sayang awak juga. Hehehehe.

Inilah new shoes saya...sang suami yang pilihkan =)
Saya suka, merah hitam, pilihan terbaik.

Pastu..I rembat ni jugak. Paw suami gak. Hohoho
Orang sibuk tunjuk ada spek ni so aku pon nak gak satu walau pon sang suami ku x berapalah nak redha sangat beli spek ni kat uptown kan...as usual...aku pedulik ape orang nak kata...aku yang nak pakai kan...so suami pon layan kan saja...

Merasmikan kasut baru...best!
Future macam nak sambar yang lain pula rasanya =)

Tadaaa... x yah cakap...husband dan cakap dulu..
He say.. Ganas!! ya pada, wife dia dikata ganas.. sabar jelah.

Over all oklah spek tu cuma lagi lama saya pakai lagi saya sakit kepala, x taulah kenapa tapi bila saya tukar spek biasa yang saya pakai during panas tu ok pula..macam2 hal lah.

So tu jelah cerita shopping semalam di uptown yang heavan sangat, cuma ada gak i skodeng dok jeling2 dok pegang2 handbag kat uptown tu...alah yang replika punya tu..memacam brand tapi yang tu husband memang jegil matalah x kasi beli...dia suh beli kat butik biasa beli..pakai brands biasa pakai. Huhuhu.
Saja ler tu...

Ape pon..best shopping. Hihihi terasa, ana kaya, ana kaya... =p

Thanks for visiting =D 
Ok babai. 



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers