Thursday, June 5, 2014

Kisah Tali TIE...

Assalamualaikum...

Tu antara komen yang diterima dari empunya badan =D

Ni al kisah...pengalaman pertama membeli TIE selepas berkahwin berbelas tahun...al maklumlah, sang suami ku x pakai TIE ke opis , dia sampoi je...tu pasal kalau setakad TIE dia nak pakai presentation tu...pi beli sendrilah. HIHIHI, saya memang x reti nak pilih.

Kenangan semalam tu x tau nak kira tragis ke kira kelakar ke...korang nilai ler sendiri dari sembang2 WA saya dah teman2...










































So moral of story...korang jangan nak memandai2 macam aku tu beli semberono je...patut boleh berjimat di situ. Hehehhe ape pon dah selamat bershopping walaupon harga bolehlah tahan meriahnya =p

So lepas ni saya cari yang memurah sudah, kalau plan nak pakai selalu bolehlah beli yang mahal sikit (^_~)
Puas dah gelakkan aku??



Thanks for visiting =D 
Ok babai.




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers