Tuesday, June 10, 2014

Fuh! Lega sangat!!!


Assalamualaikum..
Yer, macam ni lah rupa saya bila laptop saya ni buat hal...x boleh nak detach Wifi my hp so ape lagi langsung x boleh nak buat kerja ape pon termasuklah update blog yang suam2 batu ni.

Dah beberapa hari ni dok WA dengan kawan tanya itu ini siap refer you-tube lagi cari info how to solve it sudahnya haram x menjadi pon. 

Aku ambil keputusan...reformat laptop...ya padah! malang bertimpa...nak keluar, kereta kene block pula..x koser ler kan nak nolak kereta so mencuba sampai rasa giveup. Sudahnya husband cakap sesedap rasa... Apelah yang nak disusahkan sangat...hantar kedai jelah reformat balik..x payah nak susah2 pikir macam mana nak reformat laptop tu...buat sakit kepala je. Dah ni duit, esok pi hantar kedai suh dia setup balik...abang x sempat nak hantar kedai...busy sikit lately ni.

Best sangatlah sang suami ku main order je kan...
Sang isteri ni, dok gedik gak nak buat sendiri sudahnya...alhamdulillah dapat gak buat walaupon rasa macam x betul je caranya tapi...ada aku kesah??? yang aku kesah...lepas aku buat tu terus boleh online macam ni. Hehehe so rasa happy ler kan...
*Jimat duit sang suami...murah rezeki sang isteri dapat duit extra but beli makeup pula (^_^)*


Thanks for visiting =D 
Ok babai.




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers