Wednesday, January 29, 2014

1st Giveaway Ctmah Rahim

Ni lah hasilnya bila terajin sangat nak join GA.
Tema GA senang je... Gambo anak dalam kereta...
 

Syarat-syarat GA by Ctmah Rahim :
  1. korang kena follow blog imaginasictmah #DONE
  2. korang kena follow jugak blog business ikan bilis akuctmahcorner  #DONE
  3. tajuk entry korang ialah 1st Giveaway Ctmah Rahim #DONE
  4. korang just copy gambar tema, gambar hadiah dan tarikh tutup dan pastu paste dalam entry GA korang tu (tak yah rajin sangat copy seluruh entry k) #DONE
  5. lepas tu baru korang letak gambar aksi anak-anak korang dalam kereta. INGAT, gambar anak je aku terima k. anak jiran ke anak buah ke aku tak terima tau! =) 
  6. bawah gambar anak, korang boleh cerita sikit pasal gambar tu. tak kisah la anak tu tengah nangis ke, tengah ketawa terbahak-bahak ke, tengah mengelamun ke. just a few words, tak mau panjang sangat na
  7. last sekali, sila paste link entry GA korang ni kat ruang komen entry aku ni  tau. senang sikit aku trace 1-1
## 4 orang pemenang akan dipilih berdasarkan pada gambar yang aku rasa comel kelakar or buat juri aku tersenyum

Ni pula hadiah yang ditawarkan... hope adalah rezeki for Iman =) so cute kan... ape lagi...jomlah join...FREE je pon.
untuk design beg dan thermos bia aku pilih yek, based on yang menang tu anak lelaki or anak perempuan

Jangan lupa...deadline GA ni sampai 17 Feb '14 je tau!!
## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  
Ape ni, snap2 gambo orang ni... silaulah mummy.
Little angel ni sibuk nak main hp ku dalam kereta... bosan ler tu layan jem kat luar nu =p

Thanks for visiting =D 
Ok babai. 

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers