Sunday, December 1, 2013

Warehouse Sales - PUREEN.

Hew...lap peluh jap.
Ni kesah semalam...Sabtu-30/11/13.
Pestime join warehouse sales by Pureen ni...biasa g BabyKiko punya.
Pergi pon dah tengah hari gitu...tu pon tunggu si Angel bangun tidor...ko main lena dia tidor tu yang x sampai hati nak gerak suh bangun.
Bangun je dia...main2 kejap baru ajak mandi pastu bagi dia makan...

Jumaat dah tanya cik darling...get permision, nak nyoping maa.. tanya gak lokasi, dia cakap dia xsure, suh aku waze je tempat tu...baiklah.

Heww...jalan sesak, aku siap pusing 2x tau, memula sebab x tau tempat, dah jumpa tempat..xjumpa parking pula so bila dah terlepas jauh tu...malas ler kan nak berjalan dgn si Iman tu.
Kang lom sempat sampai, kekdahnya Iman dah meragam... spoil mood.
Pusing kali ke - 2 baru jumpa parking :-)
Almost 200meters gak kene nyorong si cenonet tu.

Pergh!! luas, selesa tempat warehouse sales dia...berganda2 luasnya dari Babykiko punya jualan gudang.
Saya suka...bersesak2 kat tempat jualan tapi middle tu still boleh lalu lagi..leh duduk pon tgh2 ruang tu.
Orang pon meriah gak....
Ni kawasan barang2 macam botol susu, pampes.
Murahlah aku rasa... shampoo budak2 tu kat luar biasa belas2 hinggit kat situ rm10 je.
Rugi pula x beli wet tissue :( terlupa aku...

Ni laluan menuju ke tempat bahagian baju yer.
Berbagai size baju ada korang cari jelah, best gak kat sini.


Tengok tu...lapangkan. Ni berdepan laluan masuk ke area baju.
Tu...depa dah ambil2 so depa duduk tepi sorting baju mana yang nak ambil mana yang rasa2 x nak.
Gitu yer caranya tapi aku punya cara lagi best... aku ambil mana2 yang aku sangat rasa berkenan and size jangan lupa tengok k.

Bila aku buat sorting kan...cuma aku return 2 barang je...sepender skirt 1 sebab terambil 2pcs  lagi satu 1 pair of baju skirt sebab terambil corak sama cuma warna je lain =)
Simple je aku nyopping...aku pening ramai orang sangat...
Dah lama naw aku x join warehouse sales ni =p.

Yang ada nombo2 tu is kaunter bayaran yer... oklah xderlah ko nak Q panjang sangat...

Tengok ape tu????

Mai ler... kite nak tunjuk ape barang yang kami beli tadi...
Simple shopping tapi berlamaan jua di sana. 
Emm.. mana x lama, during aku tgk orang dok berebut ler, mengorek baju ler... aku pon ambil keputusan, bagi Iman makan dulu since dah jam 12.15pm macam tu.
Dah lepas makan barulah best sikit bawa Iman shopping baju2 dia.

Tadaaa.... aku beli ni.
Botol susu glass -RM9.00, training cup dengan bekas makan Iman -RM10/pc.
Saja tukar bekas makan bio veriaty sikit =)
Kalau ingat nanti aku tunjuk koleksi bekas makan Iman, ada dari MAM, Avent, Ikea etc.  

Ni pula semua baju yang aku beli untuk Iman.
Harga serendah RM3 yer.
HEHEHE murah kan...
Aku rasa sangat murah, kalau aku beli prelove baju pon paling murah is RM5 excluding postage tu =)
Xperlah...buat pakai hari2 je pon.

Ni koleksi baju yang semuanya berharga RM3.
Sila percaya yer... sungguh, RM3/each.

Baju ni berharga RM12/each pon murah juga.
Baju tidor je aku x jumpa...yang aku jumpa baju baby age 0-6M, romper, jumper suit semua xder =(

Baru aku perasan...nampak x??
Dah jadi macam set lah pulakan?? 
Kebetulan, ini je kaler yang nampak alah2 girl sikit yang lain semua kaler macam suitable to boys.
Kire oklah kan...

Total untuk semua barang2 kat atas tu is RM83.00 sahaja. Murah kan...jimat banyak WOW.

Warehouse ni start dari Jumaat tadi 29/11-1/12 (Ahad) ye.
VENUE : SUMMIT COMPANY (M) S/B
Lot 6, Jalan 19/1, 46300 PJ sebaris dengan OUM branch PJ, berhadapan dengan kilang VITAGEN.
Entrance Fee : FREE.

Kalau korang free...bolehlah ke sana shopping, insyaallah puas hati.
Happy shopping korang!

**Aiskrim kat sana mahal, semua yang jual terpi jalan tu makanan is 1.50 ke atas.
Air aku x sure harga berapa, benda yang goreng cucuk2 tu, ball tu 3biji 1cucuk RM2.00
Buah potong RM1.50, terasa tahap kemahallannyer =P 


Ok babai.
 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.
FREE POSTAGE 
**TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers