Friday, November 1, 2013

Give Away by UMI QI

Salam Hari Jumaat semua...
Wow... lai...lai...nak share ilmu and in same time nak share jugak contest shawl ni. AHAKS!!.
Meh! rapat sikit...xde kene bayar pon. HEHEHHE
Semalam kan...kite BW ke blog uols2 lah ken... tetiba kite terbacalah dalam blog si RARA pasal GA by UMI Qi ni... khusyuk ni baca tau... peh tu siap tonton tutorial shawl tu and semalam gak aku follow blog UMI QI. HEHEHE aku ni kalau xde aral, memang biasa aku follow blog orang cuma kadang2 je dapat membaca semua blog yang aku follow. Bizi katanyaaa.

Eh, berbalik pasal shawl ni.
Ada give away ni by UMI QI....
Sila baca syarat2 seperti berikut...

Syarat-syarat yang umi qi bagi memang senang sesangat. moh tengok ni:
1) Follow blog Umi Qi - DONE

2) Sila click ikuti teknik Hijab 1st: Tutorial Shawl by Umi Qi - DONE

3) Ambil (1 gambar anda sahaja) selepas memakai shawl melalui teknik Umi Qi tunjukkan - DONE 

4) Buat entry di blog anda beserta dengan gambar seperti dibawah ni.

5) Copy link entry anda dan paste di ruangan komen blog Umi Qi

6) Tarikh tutup sehingga 8 November 2013


Today... Friday were shawl guna teknik UMI QI.
Senang ya amat...rasa nak nangis...napelah x terpikir nak pakai cara UMI QI pakai shawl sebelum ni.
Aku, peminat shawl ... kadang2 g mall tu saja2 nak tengok pesen orang pakai shwal. Pergh!! budak2 remaja sekarang pakai shwal memang superb n awesome sangattt aku kagum dalam diam.... belit sana sini tapi bila aku buat...emm sampai habis shawl aku belit tapi x jadi gak. Mencik!!!

 Kadang2, nak g opis tu, aku memang standby 30minit utk makeup + belit2 shawl. Ahaks!! tabah hati ko nak belit2 shawl ni, kadang2 tu makeup tu 5minit je, yang lain tu dok buka pasang pusing shawl sesaja.
Kalau nak kluar dengan cik abe..memang akulah manusia pertama yang dia suh siap dulu sebabnyer...tang shawl tu aku lah yang terhegeh2 belit pastu x jagilah...xcenterlah. HEHEHHE

Hari ni, break own record...pakai shawl x sampai 5minit.... HUAAAAAAAA kagum pada diri sendiri.
Pagi tadi time nak try pakai shawl stail UMI QI ni aku dok blur2, ingat2 lupa video yang aku tengok semalam...xkan nak pasang semula video tu pula kennn...letih pula nak mencari dalam blog.
Makanya...dalam blur2 aku try menyilang shawl tu...tup3 HUAAAAAA dah jadi...tup3 terjadi dengan jayanya... terus pandang cermin macam blur kat diri sendiri sebab semudah ABC hokey...uols x sempat nak berangan ke hape, tup2 eh!! dah siap ke?? gittew korang rasa, xpercaya kata ku...pi try sat buka link tutorial kat atas tu...cer korang setkan masa...kompom...sekejap giler.

Lepas ni... nak keluar dengan cik abe...zasssssss siap dah saya bershawl, jangan marah you.
Berdoa...semoga saya di antara orang yang bertuah terpilih dapat shawl UMI QI so...bolehlah saya membanyakkan koleksi shawl saya lepas ni... say babai tu tudung sarung2 tu. HAHAHHA nak ala2 babai gak kat tudung bawal. HEHEHHE.

Ops..lupa nak share...
Saya suka hijab cara Qi kerana...
1) stail nikan, dapat menyelamatkan shawl uols dari rosak dek pi bawah dagu tu yer...
2) Jimat pakai brooch, korang pakai jarum peniti atas kepala pastu pin kat tepi pipi...tadaaaaa...siap, kat bahu tu kalau x pin pon xper...macam aku spepisis dukung Iman kan...so bahu memang aku free kan from brooch sebab, Iman ni pesen suka tonyoh2 muka kat bahu aku...so kalau ada brooch yang blink2 bagai...harap maklumlah yer. 
Aku recommend sangat...korang try lah cara pemakaian shawl by UMI QI...kompom korang suka punya (^_~)  

Ni ape motip gambo ni??
HEHEHE nak tunjuk...kite pakai pin kat kiri pipi =) nampak x???
Brooch bawah dagu tu sila abaikan yer...xder kene mengena dengan teknik pemakaian shawl by UMI QI... tu aku pin inner neck aku yang maha longgar...

3) Dengan pemakaian semudah ABC... 
aku rasa macam nak lompat bintang 5x je. HEHEHHE
Eh! sembang dah panjang... bila ada GA tu kompom korang nak tau gak kan...ape hadiah2 yang diberikan...
Ish!! hadiah memang gojeslah sape yang dpt... I akan cemburu hokey kalau i x dapat. Ahaks!
Doa lagi sekali...hari jumaat pernuh barakah...HEHEHE

Ni dia Hadiah Give Away :
Hadiah Pertama: 1 Exclusive Shawl + 1 Exclusive Brooch 
Hadiah Kedua: 1 Exclusive Shawl
Hadiah Ketiga: 1 Exclusive Brooch 
7 hadiah saguhati

Ok uols...selamat mencuba and jangan lupa join GA ni... lagi ramaikan lagi memeriah =D


ok babai.



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers