Monday, November 11, 2013

Bersedia kah aku???

credit for google.

Nak share... cik darling kite insyaallah nak sambar Superbike sebiji untuk dia... emm kite x minat sebab nanti dia lagi bizi join program Superbike club.  Kite dah cakap pendapat kite, tapi dia cakap... itu among of list yang dia nak achive. HUHUHU
Oklah...malas nak gado2 manja so pasrah jelah, dia nak beli pon x pakai ur poket money pon =)
*kite suka dengar bunyi superbike...brooom, brooommmmmm (^_^)
#motip cerita pasal superbike???
actually Hari ni rajin menyinggah ke blog2 yang aku follow...
Tup3 aku terbaca pasal entry dari SHAM ni. Tetiba aku cuak...
Terasa belum bersedia untuk menghadapi detik and saat macam ni.
Emm memanglah kalau nak pergi tu, xbuat ape2 pon pergi gak tapi tula...kalaulah dia pergi dalam keadaan macam ni, mau aku terkezut berukk kot... 
Bayangkan...pagi2 nampak dia, sebelum keluar tu hug2 kiss2 tup2 2jam lepas tu dapat call dah takder.... mau x pengsan dengar??

Oklah...nak pikir baik2 je...
Selamat berhari isnin yer kawan2...
Semalam kami semua pi dating...ahaks, esoklah hupdate pasal semalam =)


ok babai.


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers