Friday, July 19, 2013

Ramadhan ke-9

Hello kawan2... diam x diam dah masuk ramadhan ke 10, sure ramai dah start shopping raya kan??
Dulu pre-shopping raya now dah consider for rayalah.
Aku?? HIKHIKHIK adalah sikit nyopping tinggal lagi x blog kan je, mood raya lom mai so...duduk ler ko terperuk dalam paper bag tu yer baju2 semua ^_^

Menu semalam:
Mee suah sup homemade by jiran. Sedappppp
Air sarsi
Kurma coklat TMS
Macam bihunkan tapi lagi sedappp =)

Then sahur pula kite layan:
Sambal tempe petai (jiran bagi)
Ikan tenggiri masak kicap
Kembung goreng
Air suam
Hot milo+oat
Kurma coklat TMS tidak ketinggalan. 
Nak gak tunjuk gambo tu. HEHEHHE

Alhamdulillah, tak terbabas waktu.
Sekarang aku dah terror sikit... disebabkan my Iman suka jaga malam makanya aku pon awal2 kumpul stok tidor =)
Lepas berbuka solat magrib bagai, aku pon berlayar sekali dgn Iman...
mcm ari ni, dia jaga jam 12.30AM so aku letak dia kejap sebelah apaknyer then laju kite solat isyak...pehtu rasa lapo....so goreng sikit nuget + sosej.

Then start ler melayan si budak Iman tu sambil makan nugget tadi...settle, kenyang...alhamdulillah, rezeki tu.
So berjagalah aku dr jam 12.30 am sampai ke pagilah...ada gak dapat terlelap jam 4.10-4.30am, oklah kan...rest jugak =)
So pagi2 melayan dia buat kerja sambil sembang memang awesome sgt terasa...owh my! rapatnyer link antara ibu and anak (^_^).
Syukur Ya Allah, Kau kurniakan anak sebaik Iman kepada ku, aku diduga sebab Allah sayangkan aku =)
Kalau rajin, aku update perkembangan terkini budak Iman tu =D


Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers