Tuesday, June 11, 2013

Birthday in May'2013

Happy birthday to my lovely sister and my niece too also for arwah abang ku yang ke-2.
Wish you- semoga panjang umur and dimurahkan rezeki sesaja.
Un-plan to celebrate but memandangkan 24May wesak day so balik kg mengejut utk celebrate with my niece di kampong.

My younger sister on 24 May,
My niece - Wani on 21 May,
My late 2nd brother on 26 may.... Al-Fatihah.

Layan jelah gambo dari my hp yer...
Irfan so excited with the candle...nak tiup kannn.

Posing lagi....

Dapat gak adik aku merasa kek ni.
Kalau uols perasan, kek ni gaklah aku bagi mak aku during mother's day ari tu.
Nak dijadikan cerita...time that mother day tu, adik aku dah disterbute kek pada pesakit lain peh tu sampai rumah boleh pula di whatsapp aku cakap rugi xmerasa kek tadi...terbayang2.

Adoi...aku pon berdoalah dalam hati supaya adik aku ni dapatlah merasa kek tu sebelum bersalin.
Day by day...aku lupa nak tempah kek tu sudahnyer, 1day before wesak day tu, aku pi kedai tu balik...konon2 nak beli teruslah kan...Wawawa kek design tu xde pula kat display kaunter.
Kalut lah aku bertanya kat staf situ...siap tunjuk gambo kek lagi.
Dia cakap ada satu, kebetulan katanya.
Alhamdulillah...bila nak bayar, tokey kedai tu cakap xboleh beli kek tu sebab dah nak expired.
Wah, aku cuak semula. Aku tanya...kalau order sempat siap x?
Boleh order, aku terus cakap...aku nak pakai esok, boleh siap?
Boleh katanya...mau berapa kilo?Berapa biji? Mau jam berapa mai ambil esok?
Wah! kompident sgt tau tokey ni.
Esok kedai buka jam berapa?
By 8am dah buka...
Orait...i mai ambil 8-9am lor, nak sebiji je, half kg enough.

Aku order tu jam 6.30pm, bagus sgtkan aku ni.
Tokey tu siap ingat muka aku lagi sebab biasanya birthday anak2 aku memang beli or tempah kat dia.
Kenal sangat ler...sebab nyer kot sampai angin aku nak makan kek krim, kalau yang slice punya tu xder yang menarik hati...aku selamber je beli 1/2kg tu...makan sikit buat lepas rasa kat tekak...baki aku sedekah kat orang lain. HEHEHE.

Aku nak expose gak, asyik uols je.

Kat IG ada member yang komen pasal muka Irfan.
HEHEHE - no komen...comel kan muka irfan tu.

Ni kek coklat yang aku buat...dah cut separuh baru ingat nak snap tunjuk kat ciik darling sudahnyer cik darling suh simpan sikit...
Aku cakap dgn dia...aku bake barulah kat rumah since kat kg, kek ni xcukup. HAHAHA langsai dek penangan my nieces and nephews.

#Next birthday sape yer???


With Love Razila

2 comments:

  1. Untungla ur sister..ckp je nk apa terus kakaknya order..rajin ko baking choco cake tu ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima, layan jelah tekak orang ngidam. Hehehe, bab baking tu mak yang suruh peh tu support pula dek irfan meroyan nak mkn kek coklat...klibut pagi tu gak pi beli bahan nak baking...saja tau budak2 ni but alhamdulillah irfan nak tolong bab2 ngemas n decor tu. Hehehhe.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers