Thursday, May 9, 2013

Jom kita mengundi =)

HEHEHE...sure sangat korang masih terasa kehangatan PRU13 kan..kan..
Meh!, aku share my own experiance.

Hari ini dalam sejarah...
Sejarahlah sangatt kann...
Dah 5 tahun meninggalkan aktiviti pangkah memangkah ni... then 05.05.13 is the day I keluar memangkah untuk kali ke-3.

Syiokkann... teruja pun iya juga.
Then awal2 kami sekeluarga balik kg. YUP! weols mengundi di kampong halaman okey.
Jom layan!!

As usual... Aku adalah di saluran 3 sesaja since dari 1st time mengundi. Xper...moh kite memanjat tangga yer... cara2 membakar lemak gitu.

Sila baca...hehehehe, heading memanjat tangga.

Udah sampai atas... moh kite beratur pula =)
Don't potong2 Q, x baik tau. Sabar...your turn sampai gak.

Meh kite imbas kenangan silam...
Well, kalau uols nak tau, tempat aku mengundi ni adalah sekolah agama ku dari aku standard 1-6 tau.
Banyak suka-duka kat sekolah ni, ramai kawan2 aku kat sini.
Masjid ni adalah port solat Asar kami =)
Argh!...indahnyer kenangan itu.

Ni adalah kantin sekolah saya =)
Teringat2 bayam goreng dia...nyummi, nasi lemak yang kadang2 keras xberapa masak. HEHEHE.

Nyeh...nyeh...nyeh... Saluran 3.

Saya and Iman...sib baiklah Iman x meragam...
Amboi kau Iman, 2 bulan ko dah sampai tempat mengundi eh, ko belajar ye??
Bagus...jadilah rakyat yang menunaikan tanggungjawapnya =D

Bila tak de kerja...meh main snap2...free je kan...

Ini pula...
Menginai pakai dakwat yoo.

Baca ni...
UNDI ANDA ADALAH RAHSIA

Inilah rupa kertas undi yer...
Eh salah ke snap gambo ni?? X de kan... sebab I tak pangkah lagi, KAHKAHKAH
Dun : Sg Burong
Parlimen : Tg Karang.
* Ape motip declare???

I dah lepas yer...so uols Q and sabar yer...anda akan dilayan sebentar lagi. HAHAHA

Ramai kan...
Depan tiang bendera tu is tempat perhimpunan kami...alahai, rindunya pada kenangan itu.

Ni petang selepas mengundi...ni je yang tinggal..
Kata, permenant???

Kesimpulan yang boleh aku buat.... mengundi is time to mengimbas kenangan silam zaman kanak-kanak.

With Love Razila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers