Tuesday, February 19, 2013

Korean Food (^_^)...

Hok aloh...ngandung kali ni very the melampau.
Aku dok asyik kemaruk nak makan Korean Food, entah paper tah.
Yang aku pandai makan pon set nasi dia je yang lain harem nak makan.  Hehehe...

Ahad lalu, dok sembang2 dengan Wani, sembang2 rindulah...kan dah lama gilak tak berhobby dengan Wani.
Wanilah kawan aku yang bujang. Haih, orang bujang ni kalau ajak keluar senang sikit hondak lagi parent dia kenal aku... #a few time gi rumah wani so mak ayah dia dah tau aku#

Sembang punya sembang dalam whatsapp tup2 aku gatai ajak dia pi makan Korean Food kat MV.
Heh, lama dah xmakan kat sana... so wani pon ok je but she need to get permission from her parent same as me...mestilah minta permission nak keluar rumah dr darling ken... darling oustation so minta izin ler dalam whatsapp koo.

Yeah!! my darling bagi sebab darling ku jua kenal sama Wani. HEHEHE kire kautieam arr.
So siap2 utk outing with wani. Hoyey...time for my self, anak2 duduk bebaik kat rumah k, mami nak kluar ni. Korang tinggal yer...sebab nanti petang nak keluar dgn uols pula =P

Kejadian : CNY - day 1st
Fuh!! sib baik food court MV buka and the best is...wah!! nikmatnya dapat makan Nasi korea ni. HEHEHE. Maaf eh! i xmakan seaweet but i get sup saja =) 
Inilah set nasi tu...aku ambil beef. Sedap!!!


Aku ambil air just Epal tp masam koo, then wani penyelamat keadaan...dia try ais kisar. Sedap kooo, serius...makan sikit terus rasa...argh!! SYORGAAA...xmanis kooo. Aku suka taste dia.

Bergambaran buat kenangan...nanti dalam pantang kite tengok sajo yer ... mana tau kot terbayang2 korean food time dalam pantang nanti. HEHEHE.

Wani with the Korean noodle. She say rasa macam magi kari. HEHEHE.


Rupa Korean Noodle wani =)

Bergambaran di dalam surau sebelum berpisah untuk pulang ke rumah memasing and the best is, sompek lagi kami shopping kat Jelly Bunny...

Nak tau ape tu Jelly Bunny?? Heh, rugilah korang xtau...tu jenama kasut baru tau, aku tau pon dr minah bernama CEERA.
Jelly Bunny ni ada 3 branch...KLCC, MV and OU.
KLCC and MV aku dah gi and also dah merembat a few pair so lepas ni aim nak ke OU pula.
HEHEHE...korang try ler pakai brand ni... memang puas hati sebab dia selesa for me and cheap (^_^).
Suka hati I...jimat $_$. HEHEHE.
Terbayang2 nak ke Jelly Bunny di OU pula...aku suka tengok bunny dia yg xder mata tu.
KEHKEHKEH macam kelakar sangat =D


Xoxo : LoveRazila

6 comments:

  1. teringat masa mkn kat restoern Korea ms lecturer bawa dulu.. sedap sgt. sampai skrg teringat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anne...kat mana tu??sharelah mana tau boleh pi rasa =)

      Delete
  2. Hahaha~ Oh my, buletnye muke ku.. suzi, malu tayang muka gitu..
    sampai sekarang terkenang lagi ice shaver tu.. omnomnomnom~
    dh brp pasang jelly bunny suzi sambar ni? wani dh bg org, so kene cari yang baru pulak.. hihi~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wani suzi dah ada 3 ke 4pasang.hehehe ada 1xmuat maybe sbb kaki besar dh kot.hehehe.alah...bila nak teman wani gi beli lagi ni...semua branch Suzy dh visit.kikiki.

      Delete
  3. sedapnyer makan bibimbap.... sedapnyeerr kimuchi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap...hehehe lepaslah kempunan tekak ni XD

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers