Friday, January 18, 2013

Ape plan for esok??

Kekadang naik pusing otak ni berputar pikir, manalah aku nak angkut both of my sons?
Esok kan cuti... anak2 ku always tunggu hari cuti sebab...

1- malam ni dah boleh tido lewat and esok bangun lewat =D
2- bila cuti..most of the time mummy ada di rumah untuk dibuli (Aryan punya expectation) *__*
3- bila mummy cuti, boleh berjalan2 membuang masa ... Irfan feberet time ni, sometime ada slot for movie juga bila kene ceritanya =)
4- mereka akan facing singa lapar ni berjam2 di rumah (bila mummy xder aktiviti di luar)
5- dll - xkoser nak explain semua. HAHAHA.

Kepala mummy dah pusing macam gambar pak google ni...

Pagi tadi Irfan dah tanya...
mummy...esok sabtu kan?? esok mummy cutikan?? so esok kite nak gi mana erk??
Hamboi!! anak aku kan...advance bertapak2 tau.
esok pagi mummy ada kerja skit, tengoklah kalau balik awal kite gi jalan2 pi taman ker otherwise kite outing ahad k.

Esok pagi aku plan nak pi charity bazaar organise by NADI ANNISSA, korang boleh search pakai FB dia atas nama yang aku bagi tu.
Oklah...aku bagi details utk program esok k...

Date: 19/01/13
Time : 10.30am-4pm
Venue : No.2, Jalan 20/6, Taman Paramount, PJ
Jualan charity such as Abaya,telekung, coockies, jubah, cd, buku dll
FREE entrance fee

See you tomorrow =)

Xoxo : LoveRazila

6 comments:

  1. mcm best jek bazaar tu..tp nak ke PJ tu bercintanya...cik abg saya mesti malas...:(

    ReplyDelete
  2. hahaha..samala cam kyra..bila cuti je tnya..Mama esok cuti kita jln mana?
    jenuh I nak pk..tu yg asal wknd je bwk g swimming =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima...awak padai berenang xper arr...kite mana pandai. hahhaa

      Delete
  3. Replies
    1. Kak Ida...ape nak buat, weekend je dapat layan anak2. hehehhe

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers