Monday, December 3, 2012

Uptown Kota Damansara.

Ngidam nak ke mari... hemm jangan xcaya, makyong ni boleh pulak ngidam nak ke Uptown.
Pueh dah makyong request sebelum ni kat Mr R....harammm nak dibawaknyer ke mari.
Mencikkan....

Inilah Uptown Kota Damansara (Pic yg atas tau)
Pic bawah tu- My Fren...Si Farah with Anum ~her sis.

Thanks sebab rajin meneman i ke mari =)
Sayang awak Farah... huge awak ketat2.  Hehehhe

Actually ni kali ke-2 aku mai sini. Pestime adalah a few weeks ago, with Mr R lah...aku
Guna the power of kuasa VETO, i ngidam nak g uptown...bawaklah i pi sana, kejap pon jadilah...nak benar melihat camner rupa uptown tu.

Memula tu Mr R xnak bawak, terus rasa...owh! sedihnyer hati ambe :(
Masuk minggu berikutnyer, i berusaha memujuk Mr R membawa ku ke uptown ni.
Pujukkan berhasil.  Lewat petang tu... Mr R sms ajak pi uptown.
I punya happy...sampai ternangis tau....
Ya Allah...rasa, syukur alhamdulillah sangat.

Macam tulah rasanya bila dapat ape yang dihajatkan.
Kawan2 opis tumpang happy sebab aku dok asyik membebel pasal xdapat nak menjejakkan kaki kat mana2 uptown sebelum ni.
Siankan.. jakun bebenar rasanya... argh! ada aku kesah itu semua??.

Ape pon...alhamdulillah, sampai gak aku ke uptown.
Suke hati i tau, terus berbunga riang di dalam hati XD


Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. kalau ngandung bila xdpt apa yang kite nak mesti sedih giler.. kalau dpt pulak mesti suka giler..

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers