Saturday, November 17, 2012

Menebuk tabung :)

Aktiviti kami anak-beranak ari ni adalah menebuk tabung yang telah penuh padat and sendat.
Macam banyak je bunyi duit tu padahal a few hundred je...hikhikhik

Tabung ni aku beli time aku koje kat putrajaya dulu...
ingat lagi kenangan masa di sana...
Time ni ada pameran dari penjara...macam2 gak aku beli dari pameran ni.
Ni hasil kerja OKT di penjara tau...
Rege tabung ni murah je...RM13.90. Tabung diperbuat dari news paper. Yang uols nampak kaler putih berjalur tu...tuler surat kabonyer...depa gulung2 pastu gam2 pastu bungkus lagi dgn kertas kaler fink tu.
All is made from paper tau...unik kan =)

Di ada saiz lagi besau tp aku pick yg sedang je sbb aku ingat ank aku kurang suke menabung sudahnyer terasa rugi pulak sbb cepat naw dah penuh peh tu kene potpet...potpet dgn irfan n aryan psl xblh nk bubuh duit dalam tabung... ngeee. 
Tengok tu...sorang tayang kaki, sorang lagi tayang jari...
Sibuk naw memasing nak pecahkan tabung, hehehe

Ni bahagian bawah tabung...
Kene pakai sepanar sbb bawah tu dia lock pakai nut, so aku ler jadi minah pomen. 

Dah...dah...moh kite kire duit pulak.

Selamat menabung semua =P
Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers