Thursday, November 15, 2012

Happy birthday boss!

Haih...date 12.11.12 ni banyak naw yang sharing birthday date, among of them is a few my fren di FB, my darling also my big boss kat opis.

So plan aku nk bercuti, untuk sambut birthday my darling but cancel lor coz, ada 2 member yang bercuti that date, sorang balik kg then another one is celebrate Deepavali.

So kat opis buat supprise birthday party utk my big boss.
Depa buat arr buat aku tolong gak...tolong tengok gitu... hikhikhik selain tolong tengok, i tolong makan. Hahhaha....

Wishing birthday card, siap ada age tu. hikhikhik... mude kannn. Same age with me but i kuli jer okey lom jadi boss lagi =P

Kek birthday...ape tah namanyer macam ada bunyi PAVLOVA (sori..xtau eja) arr kata PA my boss.
I xmakan yer... i tengok pon dah pelik so tekak i terus menolok untuk menjamah walau pon ciput.
#org kg memang xmakan kek yang decor or nama pepelik - aku jelah org kg yang pelik itu. hahahhaha#

Decor party yang sempat i snap...rasa malas nk snap gambo...hohohoho

Inilah rupa dalaman kek birthday tadi...
Yang bikin aku lagi xlalu makan coz ada member yang baru last week buat kek ni and dia cakap...belah dalam tu, buat dari putih telur+gula...ngeee terasa2 kat tekak ku kehanyiran telur putih itu *___*
Hikhikhik... kite put a side lor...

Inilah juadah yang aku ambik during the party...
Banyak menu kooo cuma ni jer yang menarik selera tekak.
In my plate - rock melon, cheese tart coklat chip, kfc and mushroom sup 
(3bowl aku bedal mushroom sup tu sebab sedappp).

Tema birthday party is English Breakfast.


Decor bunga yang sempat aku snap... cantik tapi xsempat nk dapat, dah ada orang booking =(

# minggu ni entry belambak with entry birthday...harap jangan loya k =P

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers