Monday, October 22, 2012

Jatuh!!...

Hohohoho... i jatuh dengan softnyer...melutut hokey.
Camner boleh jatuh???
Hikhikhik!! ni kes gelabah punya hal. 

Nak dijadikan story...lepas consert Irfan over, kami pon plan nak balik..tup2 rasa nak wewee so masuk ladies as usuallah kannn...bila kluar tu tengok2 darling i dah xdak depan pintu.
Haih...dan2 tu terus panjang langkah mau ke kereta sebab tetiba boleh takut pulak darling ku potpet...potpet padahal..i'm a queen kann so dia xderlah nak marah pon kalau lambat then, luck not so good...terpijak lantai yang tidak sekata tingginya so terus arr jatuh melutut dengan lemah-lembutnyer...
Hey!! my lutut tak sakit hokey...

Bangun...terus laju jalan tuju ke kereta, tup2 my darling call dari belakang i...rupanya dia port baikk punya kat area tempat makan...Irfan nak makan katanya. So cerita dengan dia pasal jatuh tadi...wah kene potpet2 jap sbb careless. Hahahaha!! terus dan2 tu ajak pi PMC...
Aku je yang malas sebab kalau g sana pon my personal dokter sure yillek...nk kene call pulak mai PMC so aku rasa xder yang pelik terus bersungguh2 tak moh pergi.

Malam tu tido with damainyer... then Ahad petang baru perasan something yang agak pelik.
Ape yang pelik??
1. My baby kurang kicking...biasa dia active, 
kalau kick tu memang boleh rasa yang ni macam sayu2 je rasa kick dia tu.
2. My stomach kurang nk keras-mengeras...
3. My stomach nampak kecik size nyer not as usual..

So malas nak ambik port sangat, i buat tak tau je sebabnyer...today got appoinment kan so datang ari ni je. Don't worry...nothing special okey.
Aku poopoo -ok
Aku wewee-ok no blood or something different pon.
My baby still kick but soft je arr. 
Tu je yang aku lain macam.

Be cool...insyaallah selamat. And time aku tulis blog ni pon...anak aku dah start kick balik but soft je rasanya. hikhikhik ... jangan risau yer...3pm ni kite main scan2 lagi...check segala yang boleh di check nak kite belek semua aspek.  



Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. bahayanya jatuh time2 preggy...hopefully takde papela ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...tu arr tetiba nebes.xper arr ni oi jumpa doktor pon ni.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers