Tuesday, June 26, 2012

Pusat Sains Negara...

Ni entry yang tertangguh sekian lama. Maaf yer. Hehehe ..
Pergi bersama anak-anak sahaja. Saja bawak anak2 ke mari sebab aku pon lom pernah sampai tapi lalu tu selalu gak especially bila aku sesat- Huhuhu.

Bila dah sampai sini, wah!! jakun sekejaplah. hebat...suke2, berbaloi2 aku bayar tikit mahal skit dr biasa sbb ada pertunjukan dinasor sekali daaa. Owh!, aku pon bawak irfan sebab dia kan feberet dinasor so bawak ke mari...haruslah dia suke. Guess what?? dia lagi banyak tau nama dinasor dr aku. Hehehhe...ape motip hapal nama dinasor pon aku xtau =P.

Sekitar gambar2 yang selamat bersemadi dalam kamera saya... =)
Entrance dia...lalu bawah akuarium .. bentuk curve-alah2 macam under water world kat langkawi gitu. suke tgk... ikan2 adalah dari sepisis ikan air tawar. 

Macam2 ada...Irfan pon enjoy main2 kat sini. Sambil main sambil menimba ilmu...serampang 2 mata gitu =P

Ruang untuk kanak2... friendly user uuu. Tu, si bambam pon sempat main2 gak mana yang boleh. 

Ruang legar... ada dinasor. Love it =D

Ke pameran dinasor lagi... sambungan dari pameran dinasor yg kami pergi di Melaka but sini lagi luas and happening.

Kat pintu masuk... lalu bawah dinasor. Ada bran???

Ape tah nama dinasor ni, aku pon naik xreti nyebut. Irfan je yang hapal nama2 dinasor, ape motip??entah, nk jadi pengkaji purba kot. Hahaha.

The only 1 gambo yg dapat snap bersama.. tu pon main agak2 jer sbb pakai timeself snap function pastu berdoa semoga xde org lalu time snap ni. And guess what?? dalam tu, gelap gaban weii so pepaham jelah.

Jangan hingat dia kaku gitu tau...actually dia moving and kalau xmoving pon mulut dia gerak2 keluarkan suara, memang best. Muke dinasor tinggi tu so cute lah...

Kepala dinasor ni ada kat dalam gambar atas tu yer yg belah kanan bawah sekali. saja nk tunjuk..kepanjangan dinasor ni.

T-rek si feberet Irfan. lama jugak bertapa bawah t-rek ni...si irfanlah, terkebil2 tgk bagai xpuas. letih mokcik nak nunggu, dgn aryan dh bising2 sbb takut. Adoi... xper, bagi chance kat irfan mengkagumi dinasor pojaan hati dia. hehehehe. 

Pada uols yang nak pergi tu...cepat2lah yer, it will end by July 2nd, so by this week lor. Lai...lai...faitilah, pameran dinasor ni nak habis dah weii. Rugilah kalau korang x tengok.

Aku terpaksa tengok sebab ada fan dinasor so pepaham jelah kalau irfan mempotpet2 macam mana, mau pekak telinga sebulan. hehehehe

 Di mana ada dinasor, suppose irfan juga harus sampai ke situ.

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers