Thursday, June 14, 2012

Pagi Rabu Yang Syahdu...

Huaaa, uols tgkler ape dah jadi dgn boifren saya ni. Hukhukhuk, sedey weii bila kes langgar and blah.

Yang syioknyer... Aku kan pose, biasa kalau kene mcm ni sure punya dh kene sedash dua dr aku. Tp alhamdulillah, lepas kene n tgk pompuan tu blah gitu je tanpa rasa bersalahnyer... Yg terkeluar dr mulut aku adalah...CIPET PUNYA POMPUAN. Huhuhu tp aku xtau pulak ape maksud cipet tu. Harapnyer bukanlah word lucah bagai. Ngee =D

Lepas antar irfan masuk kelas-ops! lupe nak ckp, ni kejadian di waktu pagi sewaktu hantar irfan ke sekolah yer.Aku trslah update my lovely darling psl hal ni...uols tau dia cakap ape...'xperlah,alhamdulillah semua selamat, xde pecahkan bumper tu just calar je, later kite cat' (dlm hati-wah sedapnya memujuk daku) hehhehe-dia dh terima mms ler tu dr aku.

As usual...kalau korang pernah kn langgar ke melanggar ker,sure rasa feel nk bawak kreta tu semacam je. That was i feel bila drive pagi tu ke tmpt koje. And bila org tgk kreta aku je...padahal sj tgk bukan nk tgk kesan tu pon but i feel..nk cakap kat org2 yg tgk tu...that is not my mistake ok. Huhuhu.

Then the best is...pagi ni lepas anto irfan masuk kelas...i terjumpa lagi arr Myvi kuning yg langgar tu with lady drive, pompuan yg sama. Bila nmpk aku, cepat je dia pecut. So plat number pon dh dpt td, but no point nk report pon. Huhuhu.

Kebetulan,pagi tadi...rsnya dia pon anto anak dia di sekolah sama dgn irfan. Terbayang2 bila aku hon 2x, time dia reberse kreta tu,reverse dgn lajunyer...aku memang dh tekan minyak dh kalau x...sure pintu kreta belakang kemek.
Memang sepisis xpandang cermin belakang stail dia reverse tu,aci suka hati nk reverse pdhal, kreta dia tu dilindungi dek van yg tinggi. Entahlah...Xperlah...dh rezeki aku nk kene pagi rabu, aku syak..sbb aku x baca doa naik kenderaan as usual ;( so Allah ingatkan aku tang yg aku lalai tu.

2 comments:

  1. pernah berdepan kes yg sama. Cuma sy bernasib baik sbb pompuan tu sudi nak bayar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullillah yer dapat org yang bertanggungjawap macam tu. Xperlah, rezeki saya nk kene pagi tu =D

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers