Tuesday, June 5, 2012

NAK DIPAW AKU YG NGEPAW

UNPLAN LUNCH... Hari ni aku ada wat koje giler sikit..aku wat koje giler sebab jumpa member lama aku yg selalu wat koje giler gak macam aku =D.
Sesuailah kan...gile kawan dengan giler jadilah gila-gila. Hehehhehe
Hashim515 yang always sengal ubi gajah. Hahahha (kepala gile2).
See sampai 2gelas dia balun tau, tp dia puasa makan sbb dia dah mentekedarah be4 jumpa haku...

Pestime dapat cekelat dari mamat ni, hoii nasib baik sedap kau kalau x...sumpah jadi altramen =D

Nih, gambo yg dia dok show off kat haku...deyy ko pakai NOTE boleh arr.
Wink...wink... ko xmoh lontar note tu pada aku ker?? Bagilah...bagilah..bagi...
Pehlisss.... 

Comei kan...cik putih ni...Hashim...future ko balik sini...beli aku banyak2 lagi tau. Hhahaha dan2 jadi muke xmalu dgn mamat ni. Muahahha....sedap sgtlah sebab dia FREE. Kahkahkah...

#Gambo xder water mark tu, aku ambik yer...yg ada watermark tu is ikhsan xberapa ikhlas dr Hashim515 yg duduk jauh nun di sana. 
Walla, sib baiklah bofren orang yer...kalau x, mokcik nk ngorat bio dapat stok cik putih tiap minggu. kahkahkah - just kidding yer En Hashim515.

 Jumpa lagi di next version mentekedarah ko tu =P

Daaa.....

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers