Friday, June 29, 2012

Break-off


Baru lepas menelefon kawan. Adoi...sian dia, down giler dengar suara dia jawap call. Ayoyo, napelah awak macam ni. Aku ni, kalau kawan2 yg rapat ni tgh down, rajin sikit aku nk call. Yerlah, tkt kan...ambik keputusan yang singkat terjun bangunan ker...payah ler mokcik nnt, sbb kawan dah xder. hehehhe

Xde cakap banyak pon...just sekadar menadah telinga utk mendengar luahan hati pastu nasihat serba sikit. Deyy...aku xpernah putus chinta weeiii so mn ada experiance sgt. Kalau cinta "onyet" dodulu tu ade ler but not real one. so aku bantu sekadar yang mampu lorr.

But alhamdulillah...end of conversation, boleh dengar skit dia gelak...cakap pon dah dalam keadaan senyum...saya x nampak but i can feel it =)

Semoga kawan saya cepat sedar dr sad dream dia. Amin...chaiyokkk!!!

Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. ooo..ingtkan hati you yg break-off XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hush..selisih.huhuhu.ko ni syima, aku sharing ape yg happen kan.hehhehe

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers