Friday, May 11, 2012

Tutti Frutti

Wah...wah...lunch yang tak terancang ni. Memula plan mau ke Zara Restoran. Konon2 plan nak ngeteh gitu. Semangatlah nk bergosip2 di petang Jumaat ni kan, tup2 nak parking , baru perasan yang restoran tu tutup. lepas tu, apelagi...sawanlah kejap, xtau nak tuju ke mana, sudahnyer kawan cakap kite ke tutti frutti. Glup, alamak...aku tak makan yogurt daa. Sebab xde pilihan so aku anggukkan aja.

Sampai2 saja, snaplah ape yg ado...jakun kan, mana pernah aku pijak kaki kat sini sebab aku adalah manusia xmakan yogurt.
Mesin yogurt tu... ada macam2 fleber =)

So natural but i xmakan yogurt, ate...tengokkan saja ler.

Decor yang menarik gitu.

Yeah... member yang bawak aku ke sini..

Variety...

Topping lagi...

Dan lagi...dan lagi....

Ada playground tp comei sajo =)
 
Yeah... ni aku punya hokey. Percaya kah?? Hehhee sila percaya yer. Nak merasalah katakan...

Inilah yang saya makan... hikhikhik, i x makan yogurt so sebab nak teman kawan2, i makan topping sajo =D

Owh...saya masih gemuks lagi =(

Ape pon, kekira aku dah pernah ke Tutti Frutti lah kan sebab selalu aku baca status kawan2 aku and member2 Fb and twitter update pasal TF ni and finally aku ke sini gak sbb kawan2 ajak.

Nothing special for me sebab aku bukan layan yogurt but the decor i like.

XOXO.

5 comments:

  1. mahai nak mampos!yg beranak pinak cam kak nina,yg anak2 kalo mkn x sedar diri,baik x yah gi TF nih!!

    ReplyDelete
  2. suzi... Tutti Frutti kat tempat k.ida dia tulis x halal.... nanti k.ida snap pic kay...

    ReplyDelete
  3. suzi, tutti Frutti kat tempat k.ida dia ada tulis x halal... nanti akak sap pic yer..

    ReplyDelete
  4. hahhaha...kak nina ni, sabar je lah. saya sebab memang xblh nk mkn yogurt, tekak selera kg lah katakan.hehhehe. anak2 suke yogurt so idokler ambe membawaknyer sbb nnt mak dia dok terkebil2 mata tgk anak2 makan, mak nganga je mana aci kan.kikiki.

    ReplyDelete
  5. loh ... yer ker kak ida???adoi. tp tgk xde pon nmpk xhalalnyer, xtaulah tang mana. sbb owner TF ni mainnyer is org melayu kite. pompuan lagi tu. hehhehehe.xperlah...share tau3.

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers