Tuesday, May 8, 2012

Nape ni??

Adoi...dah berapa puluh hari aku tak baca paper, online ker tak online ker... newspaper tak sempat nak baca. Ini kes dah jadi seperti Katak Bawah Tempurung ni. Berita di tv juga saya tidak fokus sbb banyak berita pasal BERSIH 3.0 sesaja so nyampah sungguh - sebab aku ni bab2 keganasan memang ler aku tak layan.

 Dan, ari ni nak mula balik banyakkan membaca... baca buku, baca majalah, baca paper, baca novel and also baca sekali buku sekolah Irfan. Ehem..ehem.. mummy kenelah study sesama dengan anak sebab Irfan nak exam dah next week. Aku rasa macam nak pitam, takut sangat si Irfan ni xboleh jawap exam. Kuss semangat aku, tapi aku tengok Irfan is sangat releks. Huhuhu... mak dah start nebes giler.

This week is study week for Irfan no homework as  usual sebab silibus 1st semester dah habis so just revision only kat sekolah and buat some art di sekolah. Everyday keje aku adalah, teman dia study. So far Alhamdulillah, tengok progress dia pon ok sesangat tapi tulah, kekadang tengok saja ok tapi bila result exam keluar...ha kauuu boleh pengsan tengok result anak. Harapnyer by 27hb May ni, idokler aku sampai KOMA tengok result  Irfan.

Udah berjanjian dengan Irfan, u got 100% marks i give u special toys as per your request, Muahahahha kijam punya mak kan? Xperlah as long boleh jadi pemacu semangat nak get good result... for me, ok sajalah =D
Gamaknyer, ada cara lain kah yang lebih bagus dari apa yang aku buat ni?? Entahlah...

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers