Monday, May 21, 2012

Malacca Neber Ending...

Alahai... story-mory di Melaka macam xmau ending saja gayanya. Emm semalam belek2 galari dalam my hp so ternampaklah gambo2 sunyi ni, so tangan gatai nak membelogkan as my memory =D


Bila tengok gambo ni, macam xpercaya yang aku dah berjaya berholiday dengan anak2 saja without Mr R. Owh! tetiba rasa kagum untuk diri sendiri =)
Tak pernah buat dalam sejarah hidup, berholiday tanpa Mr R.

Jom layan...

Bergambaran with kiddos... jarang naw dapat gambo yg santek2 bersama depa ni. Huhuhu

Bekalan daripada mak Mas... sedap giler, nasi impit + kuah kacang daging + rendang ayam pencen. Walla...memang keje aku adalah mengulang sesaja makan bekalan ni. Guess wat?? Aku jugak yang perabih bekalan ni tau. Hehehhe

Anak2 aku berhappian mandi Di swiming pool, best sbb kami saja yang ada time ni, pasalnyer semua org dah siap mandi. Hehehhe, magrib dah nak masuk... baru kami balik bilik.

Nampak tak?? Ikan naga @ arapaima yg sangat besar. Scary u...


Malam ke-2 adalah menginap di homestay. Memang sangat selesa. Kalau beramai2 boleh arr stay di sini, ni aku bagi link dia k...RH HomeStay. Harga memang ok sangatlah bagi aku. Hehehe =D

Ni living hall homestay kami kat Bukit Katil Damai, Malacca.



Ni master bedroom dia...aku tido with kiddos. Ada ekon uu..


Emm kalau parking di Melaka, sila beli tiket kupon yer kawan2 kalau tak, soheh2 korang akan disaman. Ops!! sila parking dalam kotak parking jugak yer kalau tidak, saman gak =D. 
Don't worry, ada banyak kaunter tiket kupon parking ni n korang boleh lasting sampai tahun 2013 tau (parking kupon tu). Aku punya pon bersimpan dalam kerata, mana tau ada rezeki ke sana lagi... WINK...WINK...

Peta zoo Melaka, day trip pulak... =D

Oklah...later sambung story pasal Dinasor pulak yer =)


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers