Wednesday, May 16, 2012

Kuku Kaki...


Ayoyo... budak bambam ni, suker arr buat hati mummy risau. Semalam, sampai rumah pengasuh je terus depa bagi laporan. Jeng...jeng...jeng... Mama cakap, aryan pi cabut kuku kaki dia. Glup!! eh, anak aku ni mau jadi karnivor kah? Tanyalah jugak, camne boleh jadi gitu...padahal last week time gunting kuku kaki dia dah perasan yang kuku dia mcm something wrong but aku lupe nk menyanya =P

Mama cakap, dia ddk diam2 buat kerja sendiri tup2 dia tunjuk kaki, cakap sakit n pastu kaki dia berdarah. Hek eleh budak bambam ni...ko nak jadi doktor pula ker sampai operation kaki sendiri ni?? Pastu xdan nk tanya lagi, terus dengar budak bambam tu cerita versi dia.

Paham xpaham kenelah belajar bahasa anak, tanya jugaklah itu dah ini kat si bambam tu, si kurus tu xyah ditanya, semua pon ok. Kalau xok saja baru dia yg awal2 buat laporan terperinci.

Mama dah plaster dengan handdyplus... jalan dengkot2 saja.

Mama suh ganti handdyplus, adoi menakutkan ni sbb tadi mama cakap berdarah sikit tadi. Emm aku takut skit dengan darah, kalau darah sendiri tu... kalau over banyak naww aku pitam gak tgk. Hehehhe so berdoalah, time buke handdyplus tu xde darah yang keluar. Amin!

Eh, si bambam ni, xleh tido diam...asyik nk gerak saja kaki dia... payah aku nak gunting haddyplus lama tu. Aku buat keje sikit... dia gerak, sambung balik gunting pon dia pusing sana pusing sini, risau pulak tergunting kaki dia. Kehkehkeh ada pulak memalam bute terjah ke emergency pulak.

Tue...diaaa kuku kaki dia yg dah sompek. Walla, kelakar lah bambam, kuku awak sekarang. Kehkehkeh.
Tengok lelama...aku scary. hehehehe

Tadaaaaa... dah bertukar handdyplus. 

Haddy plus rumah aku semua versi bercorak, kalau yg Irfan punya lagi comei siap ada gambar Pooh ler, donkey ler, tiger ler so versi mak adalah corak2 saja no katun. Maluler mak budak pakai handdyplus gambo katun. hehehehe. Cover okey, padahal... aku lagi suke pakai yg bargambo sebab cute sgt.

Daaaa......

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers