Friday, February 3, 2012

Tidur pon dia....

Emm lega skit rs bahu ni bila budak Aryan ni tido. Adoi...bukan ape tp kalau si adik ni jaga memang harulah aku nk ajar si budak irfan buat homework.

Aryan ni...alahai geram sesaja dgn dia.abg xkacau dia...dia yg mulakan dulu, bila abg balas balik dia pon hujannnn.nyampah taukk. Biasa aku perati....aryan yg mulakan dulu. Entahlah...tp aku peratikan...mana2 ank yg lahir thn 2010 bersamaan thn tiger...semua pon sepisis garang n kuat buli org. Ada sape2 perasaan x?

3org yg saya kenal...ank sama lahir thn 2010 memang garang. perangai anak depa pon 2x5 mcm ank aku...xkirelah girl @ boy...sama saja.ada yg sokong?

Tetiba nk salahkan tahun anak lahir.hikhikhik


Sent from my HTC

1 comment:

  1. setuju setuju anak dara sy mmg sungguh tigerious....merimau je die

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers