Tuesday, February 21, 2012

Tadaaaa!!!!

Ahaks!! I baru siap paint my blog wall this earlier morning. Just finish editing mana yang patut :P

Hope so aku lebih bersemangat nk mengupdate...
Dah lama weii aku nk tukaq wall tp asyik bizi...asyik xtau nk carik kat mana (tetiba jadi xreti) boley??
Dan yg paling stressnyer, blog kezen aku ni asyik tukar wall jer. Ish, ni xboleh jadi ni... jeleskan ari ni kaler biru esok kau bukak kaler cream luse kau buka kaler oren pulak (ikut suke dia,bila nk tukar). Dan bila asyik tgk blog dia tukar jer...aku mengelitik nk tukar gak =)

Buka whatsapp dah tet..tet..tet..tanyalahkan mana dia dapat tukang cat wall yg cun tu...so dia pon sharelah mn source dia dapat siap buat tutorial lagi aku je overlook bab tajuk ni. Thanks to my kezen, ahaks...i like XD.

Eh, balik crite update blog ni. Kul 2.45am+ aku terjaga...memula mcm nk layan tv tp eh xjadilah. Gapai tablet mamat tu, teringat pulak kezen aku bagi link utk tukar wall blog...so aku pon gigihlah nk mengusyar2. Eh jumpa yg cun lah...ahaks, baru je berangan nk tukar...itu mamat sudah bangun daaa.

Mamat: Buat ape??
Aku: Tgh nk update blog-nk tukar wallpaper @ background.
Mamat:Aik kul 3am ni, xreti2 nk tido dah ker??
Aku:(Dalam Hati) wah!! mamat ni sound akulah. Hai, dia ni nape?padahal aku baru bangkit tido dr sebelah dia.
Aku: Ayg nk tukar background blog jap...ari tu complaint..blog ayang huduh, xmenarik langsung.
Mamat tu terus sambung tido semula...tp aku pon terus bawak tab gi sebelah dia, tunjuklah aku ni tgh searching blog templet :P #takut weii kot dia ingat aku ada scandal bangun tengah malam ker. Hahhaha mana tau.

Itulah aku...gigih nk tukar wall so dr tablet terus bangun dr katil ambik lappy n on. Xsyiok arr pakai touch2 ni nk change templet..aku nk gak pakai mouse and lappy...puas hati. Hehehe -almaklumlah...zaman xbrape nk canggih aku ni :p


Xoxo
 'LoveRazila'

1 comment:

  1. tadi tu baru bangun le!kak nina belum tido....sgt neat n sweet background baru u.x pandai nk buat tu sume!sgt malas nk nak bjar plak tuh!

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers