Monday, January 16, 2012

Panas terik...

Ish...klau kat kg ni memanglah aku legam.. ececeh mcmlah ko tu putih naww nk komplain legam (dasar legam xnk ngaku) hehehehhe

Ni cerite aku ke kebun nemankan darling ku wat pembersihan kebun. Hehehehe tapi aku kan puteri lilin so aku adalah menyorok dr kene panahan matahari. Ish, lama giler tu, xkan nk ddk melangut kan?? so aku layan Sutera Bidadari by Ramlee Awang Murshid. Best sbb aku suke crite dia n double best sbb anak2 xde yg kacau so blh fokus. hehehe #budak2 tinggal di rumah nenek =P



So hot... kalau dapat air coconut ais pergh terhangkat. hehehhe

Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers