Tuesday, January 24, 2012

OMG!!!


Parcel yg aku terima kali ke-2 from Sarawak =D

Yg 1st aku kim kek lapis sarawak.
Yg ke-2 aku kim T-shirt ada tulisan Bintulu, mana tah dia dapat aku pon xtau sbb last year aku ke sana jenuh mencari tulisan Bintulu sudahnyer hampa. Tp aku tetap beli gak T-shirt tulisan Sarawak. hehehhe

Aku kim kat member yg merantau Di Bintulu. hehehehe... thanks to Hashim515 =D atas kiriman anda yg FREE itu. Bila tah nk membayaunyer, uols tau...barang tu je dia nk charge aku RM2-3k, kikiki ada ker patut. hahhaha- kijam tol org sarawak buat lawak, boleh maut tau dak.


Xoxo
 'LoveRazila'

2 comments:

  1. Sedapnye kek lapis swak yg betul betul dari swak.. Ngidam x berisi ni slurppppp

    ReplyDelete
  2. Tinta, hehehe memang pon sodak =)
    Maukah??nnt saya kim kan pada kawan di sana.hehehhe

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers