Wednesday, January 4, 2012

Mau ke sekolah...

Amboi...diam x diam, anak ku nk menjangkau 5 tahun =P
Alhamdulillah masih berkesempatan mata ni nk melihat anak melangkah ke bangku persekolahan. Bermulalah fasa baru kami, mempunyai anak di bangku persekolahan even just in kindergarten je =P

Lepas ni dah payah kot nk bercuti di hari kerja sbb dia dah skolah =)

Barang2 skolah Irfan.. jom layann
Botol air free sbb beli susu Irfan... mekasihlah Enfagrow A+

Beg skolah Irfan.. dr ben 10 bertukar ke pada transfomer.

Baju sukan Irfan- wearing only in Friday.

Uniform Irfan...Comei - L size

Kasut Skolah baru =P

Pagi ni anak ku mau ke sekolah then aku nk Mr R bercuti utk 2hari sempena ank ke skolah. Nak cuti lama xsesuai time year end closing kan. hehehe dapat pulak boss yg paper tah so bersyukurlah dapat coti 2hari.

Emm skolah irfan ni macam yg lain gak, dia joint sesi pagi 8-12.30 but utk minggu ni depa balik awai, dalam kul 10am cam tu dah balik dah.

Emm nnt aku update ape jadi hari ni 1st day skolah pagi nnt n aku update later pasal sopping skolah utk Irfan.

#Aku tadi dlm kul 2am dah terjaga xleh tido sbb dok kenangkan, apelah jadi anak aku nnt kat skolah =)
Mak Irfan memang over tau.


Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers