Friday, January 27, 2012

Free gift :)

OK... tetiba nk share mende yg aku dpt 2hari lepas. Kikikiki... sila percaya. Mr R bagi aku hp daaa. Hahahha sila gelak besar2 punya gelak. Ingat lagi tak aku pernah cakap...kalau aku nk ape2 gadget no seponser from him anymore sbb $$$ semua nk lambak kan pada education anak2 etc and all about anak2 je.

Bila after CNY bebaru ni aku balik dr outstaion from Melaka tetiba dia letak kotak hp tu front of my desk. Uik!! mimpi kah aku ni then xlama tu Irfan pon cakap... "Mie, daddy beli hp baru... utk mummy tau daddy cakap" aku #rasamaupitam sekejap.

Aku yg blur terus tanya... "Irfan, daddy beli utk mummy ker utk Irfan ni??"
Irfan..."Utk mummylah...hp ni bukan Irfan punyalah, utk mummy. Naper?Mummy xsuke ker daddy belikan utk mummy??"
Aku yg blur..."Eh!!xderlah mummy suke."

Hp chat 222 ni aku baru beli last year sekali dgn hp besday Mr R. Aku beli dlm bulan Nov awal kalau xsilap so less 1year tetiba dapat hp baru pulak mcm kat bawah ni.

New hp adalah Samsung Gio...

Aku tanya, why buy for me hp??He just smile only =)
dah lama skit dia ckp...ok x hp tu??aku cakaplah, ok naper?
He say, xtau nk beli yg mn satu just rembat je. Hehehhe
Aku ckp blk...duit bonus erk?? Next time nk belikan boleh x bwk skali, kan senang boleh pilih. Hahahaha #demandsungguhaku ni :D

Ape pun...thanks sayang buy for me new gadget...i love it...

Terima kasih daun keladi
Kalau dapat bonus lagi, i nk lagi :-D


Xoxo 'LoveRazila'

1 comment:

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers