Friday, January 6, 2012

Back to school

Alohaaa...amacam persediaan untuk anak2 yg mau kembali ke skolah?? Pasti dah siapkan??
Ehem...ehm...saja nk show off skit.... ANAK KU MAU KE SEKOLAH JUGA...
WEEEHOOOO!!! frankly speaking, aku memang over excited.

Amboi...ni anak aku yg 1st tau, kasi chance skit aku nk mengexcitedkan diri. Hehehhe,
Jom usyar2 ape yg aku shopping sempena nk masuk sekolah buat Irfan.

Eh!!jap lupe nk kabau, Irfan 2012 is 5years olds. Yup i lambat nk send dia ke skolah...mummy dia, nk dia ddk bawah ketiap mummy hari2 =P (naper??xboleh ker??)


Comeinyer... Irfan tengah try sock skolah =)

After that, try kasut skolah pulok =P

Cuba berlari-larian utk test power kasut. (macamlah g skolah berjalan kaki =D)
membuat C4 as tmpt berlari-larian...

Actually...i lebih suke bag skolah ni...cheaper skit dr yg 1st request dulu but Mr R xminat design dia. Emm why not u belikan utk i =)

Stationery adalah tidak perlu sbb time dok memilih ape brand yg sesuai digunakan tetiba teringat call cikgu irfan to asking about stationery.

Me: Cikgu Miya, i'm Irfan mother...nk tanya stationery cam kaler, pencil semua u provide @ sendiri?
Cikgu Niya: Puan...all stationery semua kite supply.
Me: Owh ye ker??So ape barang patut i buy for my son erk??(soklan sengal)
Cikgu Miya:Bag skolah dia kene beli besar skit , no roda plz.Kasut skolah putih n sock also wthite
Me:tu je ker??
Cikgu Miya: ha'ah tu je yg needed. then aku hang-up call after say TQ.

Pergh!! aku semangat bagai nk bershopping tup2 beli beg, sock n shoe je. Adoi sabau jelah.
Nilah semangat anak nk masuk skolah even just go kindergarten only =D

#Tetiba rasa pilu sbb anak dah grow up. sobsobsob.


Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers