Saturday, December 10, 2011

Pre-Graduation day =D


Ini adalah gambar2 pre-convocation @ pre-graduation day.

Biasalah student memanglah gini...belajar sedaya mampu n finally insyaallah dapat melalui detik ini. Detik yg ditunggu, detik yg menggembirakan utk dinobatkan sebagai graduan.

Happy sesangat finally dapat konvo... hope so, panjang umur sampai naik stage utk ambik scroll. I m waiting that moment =P.

Ni, a day aku pi pick-up jubah kat OUM KL...berjanjian sama Wani utk pick-up bersama2. Walaupon aku sampai awal dr dia, no problem...i wait for her.


 Inilah Wani, kawan baik saya waktu study. Serius...kenal dia time belajar kat sini but we are close, always together ke mana2 kekadang xmau datang kelas pon siap berjanji-janjian. Hehhehe so notty kan???Ops!! kelas cancel, ok...Wani, ke mana kita mau lepak??*among ayat2 yg pernah kluar dr mulut aku @ Wani*

 Jubah Akademik, kelainan warna hood adalah melambangkan kursus yang berbeza.
Jubah yng tergantung 4 helai tu ada yg paling kiri skali Jubah Diploma, then sebelahnyer Degree (macam aku punyalah =P) then Master and follow by PHD.

 In memory....

 Bergedik bersama sahabat baik, rakan sekelas, semeja makan, sedewan exam, sekamching ngantuk n tido di dalam kelas...sahabat yang bermain nota2 n conteng2 di dalam modul sewaktu di kelas...sahabat yg memberi aku sumber inspirasi utk memperbaiki diri sendiri.

Suka-duka as student kami kongsi bersama n aku tabik kat dia sbb she is always the best from me, and only a few subject je aku terror skit dr dia.

Oh...kenangan indah,bila mana berjaga malam utk siapkan assigment...bersama Wani jugaklah aku bertungkus-lumus sambil2 berYM and also teman-berteman sewaktu study utk exam.... so sweet kan Wani.


Wish uols congratulation n selamat berkonvokasion utk semua student yang terlibat. Semoga kita berjumpa lagi di majlis rasmi convocation ni utk level yang lebih tinggi... insyaallah.

Thanks pada semua tutor yang pernah terlibat dalam mendidik kami, halalkan segala ilmu yang dicurahkan. Insyaallah segala ilmu yg berguna ini akan kami pergunakan dengan sebaiknya.

See uols in convocation day =P

Xoxo
'LoveRazila'

1 comment:

  1. oh suzi :')
    thanks mention me in this entry... :)
    full of memories kan? i'm happy that i knows you. dari mula belajar sampai convo, kawan wani yang lekat, sz sorang je la... hahaha~ nampak benor kera sumbangnye... hihihi~
    kak fuza ngan tini tak tahu ape cer diorang... dah convo ke blom agaknye?

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers