Saturday, December 17, 2011

Makan saja...

Hai, masuk opis baru ni alkisahnyer....asyik makan ke makan, makan ke makan. Kami semua memang suke makan kekadang xder ape2 pon saja gatal buat potluck. Kalau aku xde pon tu jgn ingat xder makan2...we are always for makan2 here.

Jom layan...
 Jelly konyaku (xtau eja yer) Sedap...kali ni perasa laici.

Yeah!!! ada sandwich tuna , nugget(aku masak pepagi bute okey).

Main menu is spagetti....walla weih. marverlos...sedap melatoppp.

 Desart....aiskrim milo tau...nyummi.

Puan Jaya kite yg bring the jelly. Thanks Jaya...sedapppp.

Tetiba aku kene pulang sbb pengasuh aku ada nk wat kenduri khatan utk anak dia so aku ni pulak mabuk ker mamai ker pi anto gak bebudak pepagi tadi. Anak aku kalau ramai org xkenai mulelah nk bergayut kat kaki mama dia je, so lunch aku xdapat nk joint kawan2 melantak. 

Aku pulang utk jaga anak sendiri. Hahahha...hehehhe

Xoxo
Xoxo 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers