Tuesday, December 20, 2011

Makan lagik!!!

Eh kerja aku ni asyik makan je kan...xsudah bab makan aku, ada je mende aku nk makan.
Eh kawan aku bawa balik kek lapis. nama komian canggih...uptodate uu.

Kek lapis tu adalah bernama kek lapis awan nano yg warna ada fink2 tu Kek lapis ombak rindu. dah potong ni xnmpk tp kalau dr tepi leh nmpk ombak dia, hehehe

 Eh ni cokelat dr Australia, entah ler kawan balik dr sana bagi cekelat ni, keze blk dr sana pon setapawer dia bagi aku pastu aunty aku balik dr sana pon cokolat jenama ni gak aku dapat =P


Yess!! cheery yg aku nanti2 kan tetiba kawan tolong beli. Eh aku pe lagi laju jer membayau. Emm dah start season cheery baliklah kawan2. Cheery ni sedappp then dia byk iron tau. Jemput mamam =P


Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers