Thursday, December 15, 2011

Baby Shooting Outing...

 Musti korang pelik...naperlah tajuk aku cenggitu.
Alah ni adalah projek mummies2 je tauk?? Oks bebaru ni...emm lebih tepat, Sabtu lepas...a day before aku convo, Aku berkesempatan utk joint activiti ni.

Pergh!! maverlus. Waa cakap lu. Serius...never joint group n aktiviti cam gini. Ini adalah percobaan pertama saya utk try and errow my skill. Mak aih, yg datang bawak kamera memang bukan calang2 kamera yg cau kia adalah kamera saya =P

Among of camera yg aku terbekenan...ops ada istilah terbekenan ker??Lallala (aderrr aku keyyysah???)
D700+Prima lence. Malatoppp!!! mokcik mau pitam dapat pegang + snap a few photo weih. Ahak,,,mokcik mau nangis gak sbb seperti tidak percaya. Mokcik kagum hasilnyer =P

 Among gambo aku snap pakai kamera compact yg baru beli. hehehhe yup beli kerana i'm Nikonian =D
Eh2 lupe nk perkenalkan... Among of Sifu2 yg ngajar kami. Tu yg bergambo ber3 tuh, Ada kak Kay, kak Min and Zaza =D

Thanks sifu semua...kami ingat
*jgn tangkap gambo macam org gila, but think 1st how u want the photo look like.
*kene ada eye contact dengan subject.
*lighting kene jaga.
*try byk angel...bio snap seratus kali pon but musti ada cerita of photo.
*detail subjek jgn luper.
*INGAT!!!! jangan sesekali kite suruh baby @ anak kite senyum...SALAH tauk??

Aper pon, thanks a lot bagi tunjuk ajar yg ikhlas dr Kak Kay, kak Min and Zaza. Semoga dapat bertemu lagi di lain aktiviti, thanks also to kawan2 yg sama2 belajar mengshoot baby yg comei sgt tu.

Very happening uols...lain kali offer lagi erk!!! hehehehe... jangan lupe tajuk yg sama Part 2 =)

Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers