Thursday, December 8, 2011

Aryan yang demam

Hari sabtu pagi adalah aktiviti menjengah Klinik Pakar Kanak-Kanak Serena. Emm dah jadu rutin 2/3bulan sekali jengah kat sini. Ada je sakit bebudak berdua ni. Feberet doktor sbb doktor tu cantik, cun + suke bagi  gegula. Dua2 pon kalau sakit, memang kesitu gaklah aku membawaknyer.

Tuh, budak sakit...deman +selsema +batuk yg datang kendian. hehehe


Nampak segar je time dia main ni pada hal kalau pegang, rasa panasnyer.. almost 39c.

Abang x ada so dapatlah bermain dengan tenangnyer.

Almost sejam gaklah menunggu. Memula plan nk beli ubat jer pastu aku dok kire2 kos ubat + sikit dapat jumpa doktor lagi pon nurse tu kn tunggu doktor approve dulu ubat yg aku request.

So aku dok tunggu lama, makanya aku pon tukar plan...jumpa doktor ada menda aku nk tanya dia pasal susu aryan. Bab susu aryan story later k.

Orait tu je crite jumpa doktor =P

Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers