Friday, December 30, 2011

Abang Baem Wedding...24.12.11

Entry yg tertangguh =P

Well 23.12.11 after kerja terus mencanak ke kg...malam sebelumnyer dah beratus kali aku pesan kat adik aku suruh siap2 packing brg nk bawak included brg anak2 dia. Pergh!! hebat x hebatlah aku dr opis balik rumah ambik Irfan sj + family adik aku terus ke kg.

Sampai kg terus disterbute anak buat aku sikit ke jip abah. Xder tunggu lama pon terus besit ke Manjong sbb konon2 nk kejarkan abg baem nk nikah. Emm hampeh sbb dia nikah lepas magrib daaa, kami plk dlm kul 8pm br nk bertolak ke manjong.

23hb tu adik aku jadi sawan kejap...kikiki dia yg organise tmpt bermalam maunyer xsawan budak tu. Giler ker haper..byk gaklah adik aku call hotel kat Lumut semua fully book. Amboi...planing last minit memang mcm ni hendak lagi Krismas on going...lalala. Sekiranya dapat bilik adalah nasib yg tipis.

Rezeki kami nk merai kot...dapatlah sebilik. Family suite.. 2 katil kelamin 1 katil single. Fuh lega pastu pulak xder nk cerewet minta deposit bagai. yes!!! sangat kehappian okey. Kesian adik aku...meroyan jap.Sbb akak dia ni sepisis xmau tido dlm kreta dah tu sib baik ler asben kesayangan dia xjoint, kalau x...mau double meroyan minah ni cari hotel berbintang. lalalala...

Well malam tu terus check-in...ampon murah beb RM160 semlm. Hahhaha wat to do, xder hotel berbintang yer utk trip terkejut ni just nice little hotel. Xperlah as long xtido dlm kereta sudah.

Malam tu...kami wat projek.Aku ni sepisis panjang akai skit...laptop pon aku hangkut, psp irfan aku bawak. Mari pulak kat hotel tu ada  free wifi...emm mengaumlah anak buah aku melayan fesbuk dgn u tube. so menjelang irfan zzz aku pon keluar n leaf sorang dua anak buah aku yg a bit besar (Ain) utk monitor anak aku kot2 jaga ker =) *emak yg sgt hebat* hahahaha

Bergambar-gambaran di tepian Lumut. Syiok ooo. ni lah dapat bergambau dgn mak abah. Sobsobsob cam dah lama sgt xdapat bergambar like this ok =P

With my younger sister n my eldest niece- gadang dah anak buah aku, padahal baru jer hbs upsr =P

Bergambaran bagai xhinggat esok ada event pengantin. lalalalla - alang2 dah sampai kenelah syiok sendiri =)

Night phanorama....















Bergambaran mentara nk chech-up... best sgt2. Dan mari kiter bergambaran lagi mentara nk ke rumah pengantin =)  





n









Yeah.... with my closed kersen wife =) N bergambaran bersama pengantin dannn jangan xpercaya, i merenjis pengantin tau!! Lallala kehappian sambil merai pengantin baru =)















Yeah!! hbs dr sana terus ajak abah ke Lumut semula (Wedding adalah di sri manjong yer). Ckp dgn abah nk beli sovernior padahal nk bergambaran lagik. Hahhaha tp dlm xnk membeli pon hbs gaklah duit RM100. Hahhaha entah ape yg dibeli pon xtau.















Gambar dan terus bergambar. Org mcm pelik tgk kami over bergambaran....ada aku kesah???
Muke aku tau...perasan sgt cun so kalau mauk mari bergambaran sekali. hahhahaha #dasarperasandalamhati 

Yeah!! berterusan klik...dan klik lagi =P

Yeah gambar terakhir dari kami =)

Ape pon happy dapat spending time with my own family =) but my darling xdapat joint since him family also got wedding so seprate lor...he bring 1 son i also took 1son...fair =D

Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers