Monday, November 21, 2011

Tahniah uols!!!!

Ish, memula Malaysia kene aku dh meluat nk tgk,terus rasa nk msk zzz then aryan pulak buat perangai xnak zzzz. Dia jadi super hyper plk nk aku jd super angry mama. Hikhikhik. Udah lama sgt xmau tido sudahnyer dgn aku sekali jebak tgk sampai habis.

Yup saya tgk sampai sampai main sepak2 bola yg xde org nk rebut tu, #penalty time :-) owh saya juga penyumbang suara dlm rumah ni menjerit hingga lupe jiran tetangga. Rerasanyer rumah aku je kot jerit bagai xhengat :-)
Ampon jiran2 atas rumah.hikhikhik mlm ini saja kami bising2.

So happy tgk malaysia berusaha sehabis daya walaupon nmpk ramai gak player kite yg somput. Hikhihik lama gilak uols bersenam yer. Congratulation team harimau muda :-)

Apekk, u r owesome.... Aku bangga dik oit ko berusaha sehabis baik. Aku xkisahlah org lain komplain ape but for me, uols dh berusaha sehabis baik. Kot suruh aku yg main lagilah sadis ape pon, tahniah uols!!! :-)

Love Xoxo

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers