Friday, November 11, 2011

"Nuffnang Blog Awards, Here I Come"

Hai...bersemangat nak menulis ni.
1st time aku nk joint (kalau dapat) event dr nuffnang. So excited. Jantung...dup dap...dup dap =P
That day aku dapat tiket wayang free.. time besday pon aku kepoci berminggu2 dgn kawan padahal apelah sgt stakad tiket wayang  tp tu pada uols pada aku... aku rasa teruja sgt. bangga sbb dapat hadiah birthday dr nuffnang+tgv, thanks a lot. Yang penting...ko ada???

ok... utk kali ni kalau dapat invitation, mau aku pitam seminggu,kahkahkah.
Well aku start joint nuffnang ni baru ya amat. Eh tahun ni gaklah aku baru buat nuffnang kat blog aku, padahal aku start berblogging dah more then 4 years tau, since dr 1st blog yg aku dah terminite ganti blog ni then this year baru buat nuffnang dlm blog.Terlewat kan...emm sayang tul masa yg dah berlalu tu.

Memula rasa malas nk bernuffnang dlm blog tp bila aku follow blogger ni:
dan a few lagi yg aku follow. Memula xpaham gak lelama pon xpaham gak tapi now dah start paham. hehehe. All off them is my idol, nk follow dia org until berjaya as them also =)

oks... Emm a few reason saya nk joint Blog Awards Contest ni is because:
  1. Sayakan blogger baru sebulan jagung, eh mn boleh cakap setahun jagung sbb sy joint Nuffnang xsampai setahun pon lagik. So kire2 ni adalah 1time nk joint evant dari Nuffnang mana tau lepas ni dapat byk jemputan plak, cheeewahhh aku dah start berangan2 minah jenin ni. hahahaha
  2. Saya nk jumpa dengan semua blogger yang dah berjaya earn from Nuffnang. Nak harap jumpa di luar memang xderlah. So dikesempatan ni, nk belajar & get some knowledge + experiance from them how they can success as now.
  3. Of coz lah, bila dah joint big event macam ni...harus saya nak pakai baju yang glem2 gitu. Sebab 1st time attand big evant kan, dan lagi nk jumpa orang2 yang dah berjaya dengan Nuffnang ni.
Amat rugi rasanya kalau saya terlepas peluang emas ini. Here I Come!!!!... :-)

Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.


 
Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers