Saturday, November 12, 2011

Jalan...jalan...

Ok...ujung2 kan free so aku pon berjalan-jalan sambil carik makan. Makan ape??Alah makan yang simple2 jer. Hehehhe selera kampong kan =)

Singgah Petronas then aku nmpk signage ni. bagus kan??Creative gitu. I likeee.

 No Smoking Plzzz

Pas jalan2 tu aku singgah rumah unty kat Pekan Sekinchan, nk bg pamplet Umrah for year 2012.
Ish, rumah dia ni banyak sungguh tumbuh2an. Among of them aku snap sbb skrg mcm dah pupus.
Jom ronda2 dalam taman unty aku sat =D

Bunga Orked ni macam dah lama xnmpk kan?? hehehhe oked harimau aku panggil sebab ada mintik2 kat atas muka dia.hehehehe

Ini pokok Nona ok. Sape yg xpernah tengok, nah aku tunjuk free. susah ni nk carik.

Ni yg hijau tu adalah pokok sirih. lebatkan...


xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers