Monday, November 21, 2011

Happy Birthday To You Sayang!!!

Happy birthday to u, Happy birthday to u, Happy birthday to sayang, Happy birthday to u!!!!

Venue:Home Sweet Home
Party Birthday : Mr R
Members: Own Family only - close party

Hahahha crite pasal besday yg 3/4 kali tukar plan. Ngeee

Memula plan nk buat kat Restoran, uik pikir balik...haih tkt bayaw memahal makan ciput je sebab dok kalut melayan kerenah anak yg sedang membesar.-cadangan rejected =P

Ok...tempah muffin, cupcake tu small sgt so muffin beso kan...hehehehe
Tempah dgn kawan...memula minta dia anto jumaat malam sbb ingat Mr R xkeje sabtu tetiba dia keje...fuhh lega. Tup2, pagi sabtu tu renyai skit...adoi, dia tau plak aku xder progra kat butik...dia nk pakai kreta, aku cakap kreta aku nk pakai...hai kalau dia pakai kreta maunya aku xboleh nk buat projek-kek belum pick up lagi...muffn juga belum dijemput.

Lepas dia pi keja, aku pon cecepat siapkan anak2, pagi aku ada projek dengan anak2. Mencarik hadiah ke-2 utk my darling. aku syak...dia dah tau ape hadiah aku nk bagi dia sbb aku sorok pon dalam h/bag dlm lemari. kekadang tu rajin gak dia jenguk ape ada dlm h/bag aku,hehehhe

Well mencarik aku dr celcom TTDI terus menuju ke Celcom Bansar...pergh!!! sib baik PAPAGO aku peneman setia ado kalau x, haram nk sampai. =P

Tarang....mendapat gadget baru utk Mr R instead of Hp yg mungkin telah terbongkar rahsianyer. ngeee =D
Jom layan party yg xberape nk party. Hehehhe
Muffin yg super delisus. Sedap...

American Choklat Moist Cake- double triple sedappp =P

Potong dia....

Anak2 bersama2...

Happy birthday sayang!!! Love u forever n ever...

Owh...mamat tu sedang sakit peyut, terharu dapat hp baru + gadget baru =P

The birthday boy!!!

Love u guys forever.muaaah!!!


Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers