Wednesday, October 5, 2011

Angkara botol susu


Emm hambeik kau, gara2 botol susu irfan terjatuh dek terlanggar by Aryan, aku pulak klibut nk mencari replacement.
Balik koje baru2 ni aku menuju ke OU. Semangat yg jitu menuju ke MotherCare butik. owh tidak!!!! What??? mothercare tutup for renovation???tepuk dahi sat, alamak eh mn plk aku nk mencari botol susu kaca ni?? 

ok don't panik, aku tuju ke butik lagi satu it's mamours butik. oh no no no!!! brand aku nk xder n brand botol kaca yg dia jual pon xder stok. okeys, naww have to panik k.

think kejap...pastu dpt ingat another 2 place boleh try cari, sampai 1 place ni ada, but owner kluar pi break. right try pi cari dlm parkson, haram nk ado kat sana.

lepak jap nk try my luck to go ke butik yg tutup tadi, Alhamdulillah dah buka so laju2 membeli botol susu ni,
kalau uols nk tau, yg hak pecah is ring yg pegang puting dgn botol tu je yg warna putih pekat tu.hohoho sbb dia xder jual berasingan so ambe beli arr botol yg kecik ni sbb Irfan pon minum xbyk.

Botol kaca ni bagus utk bebudak sbb kompom2lah xder problem dgn bpa free bagai sbb kaca ko tuang air panas pon xder chemical ape pon yang effect, so right now prefer pakai botol kaca. 

kat luar tu byk botol kaca, aku pernah bagi irfan pakai brand looney tone, fifi n apetah lagi satu tu, haram pocah berderai, tp yang ni alhamdulillah xder masalah sbb botol ni tebal + ada grib getah yg berkualiti, tinggal lagi berat jelah. hehehhe 

utk kebaikan anak2 aku beli gaklah botol ni =D

xoxo 
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers