Friday, September 2, 2011

Amboi Irfan....

Ari tu ada attend appointment aryan kat hospital.
mentara tunggu tu irfan pon sibuk arr berpsp. kembolah katakan

tetiba budak gegel tu dtg dekat irfan dan terus tgk2 psp tu. bdk tu buat cam dah lama kenal dgn anak aku.
yg aku kompius tu...budak tu siap pegang2 tu psp tu nk kasi dia nmpk gak gae irfan main.
Irfan plk...dia jer xder marah xder nolak pon tgn budak tu.

aku perati dr sebelah jer...hak kaki tu is kaki ayah si gegel ni.
sibuk dia panggil anak dia jgn kacau irfan.

 ni memula budak gegel tu nk start tgk psp...

tu...nmpk x??aku rasa kalau aryan dah lama dah ditolak dek irfan habis2 dia ckp...tepilah yan abg nk main xnmpk ni... aku tau sgt dah ayat irfan tu =)

bila budak tu balik aku tanya irfan...
aku:sape gegel tu??
irfan: ckp adik...
aku: adik sape??
irfan: etah dia dtg kat irfan tgk irfan main psp.
aku:irfan xmarah dia pon mummy tgk??irfan suke dia ker??
irfan:ha'ah irfan suke adik gegel sbb dia xnakal...aryan nakal.
mak kauu sentap hati aku tau.hohohoho

irfan suke adik pompuan arr so nmpk gaya kene usaha for gegel plak =D

xperlah kekadang aryan pon suke buli si abang so nyampahlah budak ni asyik kene buli jer,hehehhe
sabo yer irfan.

xoxo

'LoveRazila' 
 http://twitter.com/#!/LoveRazila

1 comment:

  1. hehe~
    moga2 ada rezeki dapat baby girl pula ye sz. i'm waiting too :)

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers